У Кременчуці розробили Програму розвитку електротранспорту на 2018-2022 роки. Документ виносять на затвердження сесії міської ради, яка відбудеться 16 листопада.
Програма проливає світло на подробиці тролейбусного кредиту, який від імені громади міська ратифікувала міська рада. А саме: нею передбачені гроші з міського бюджету на погашення наданого кредиту у сумі 8 мільйонів євро (на 50 тролейбусів): як погашення тіла кредиту, так і погашення відсотків.
Розміри відсоткової ставки та погашення кредиту розраховані за курсом євро, які прогнозував ЄБРР по роках, а саме: 2018 – 33,0грн; 2019 – 33,5 грн.; 2020 – 34,0 грн.; 2021 – 34,5 грн.; 2022 – 35,0 грн. Починаючи з 2019 р, передбачається зріст витрат на 10% від попереднього року.
Він звернув увагу, що в описі проекту ніде не фігурує сума гранту в розмірі 2 млн євро, і тому не зрозуміло, якою ж буде переплата у підсумку, враховуючи грант?
Руслан Івашина повідомив, що грант врахований, але не виділений окремо, на що голова бюджетної комісії запропонував йому внести зміни до програми та розписати надходження і використання грантових коштів.
Руслан Івашина додатково повідомив, що уже в цьому році ЄБРР перерахував КТУ 1,5 млн євро, із них 1,2 млн грн — кредит, 0,3 млн грн — грантові кошти.
Олександр Плескун звернув увагу, що тролейбусна лінія на Раківку будуватиметься за кошти міського бюджету — на неї в програмі на 2018 рік передбачено 20 мільйонів гривень, хоча раніше говорилося про те, що кредитний проект передбачає й розвиток інфраструктури електротранспорту.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.