Над міжміськими перевізниками завис дамоклів меч

1.09.2012, 06:00 Переглядів: 6 819

Обласні чиновники наполягають, аби перевізники пішли із залізничного вокзалу до автостанції та використовували сучасні автобуси. Перевізники в свою чергу вважають, що їх просто збираються позбавити роботи і захопити бізнес. Пасажири ж хочуть комфортних і безпечних маршруток та не бажають їздити з кількома пересадками.

«Забудьте слова: стоянка на залізничному вокзалі... та перевезення «спринтерами»

Кременчужани вже звикли їздити до Києва, Харкова, Дніпропетровська чи Полтави маршрутками, які майже цілодобово відправляються від залізничного вокзалу. Але останнім часом не завжди вдається сісти на привокзальній площі.

 

– Замовила по телефону маршрутку на Київ. Приїхала на вокзал із сумками, бо летіла з Борисполя за кордон. Маршруток на звичайному місці немає. Стоїть молодий чолов’яга, каже: посадка тепер біля «Амстору». Я сумки в руки та жену туди. Там дівчина: посадка у дворах, за магазином «Магістраль». Я ледь вчасно знайшла маршрутку. Виявляється, перевізників ганяють якісь контролюючі органи, – каже пані Руслана.

 

Як з’ясував «ТелеграфЪ», перевірку влаштовувала обласна транспортна інспекція.

 

Приводом стали дві трагічні дорожні аварії за участі міжміських перевізників області. Перша трапилася 9 серпня на шляху до Криму. Там з вини водія маршрутки, що гнав понад 140 км/год, постраждали діти та багато пасажирів. 16 серпня в ДТП потрапила маршрутка «Київ-Полтава». Внаслідок аварії одна людина загинула та 15 травмовані.

 

Керівник транспортної інспекції Володимир Кужель налаштований навести лад у  міжміських перевезеннях.

 

– По-перше, маршрутки мають звільнити привокзальну площу і відправлятися від автостанції – цього вимагає закон. Забудьте слова: стоянка на залізничному вокзалі. Цього не буде. Я даю вам час до 1 вересня. Діти – в школу, а ви від привокзальної площі нікуди не поїдете. Будемо штрафувати, вилучати ліцензії. Виїзд – лише від автостанції. Там є додатковий контроль за безпекою перевезень, майстер-механік, лікар і все необхідне, – заявив пан Кужель на нараді.

 

Він також категорично заборонив виїжджати у рейс на «спринтерах».

 

– Забудьте про «спринтери». Ніяких цих перероблених автобусів. На міжміські перевезення має виходити транспорт масою більше 5 тонн, а не «спринтери», що важать 3,5 тонни, – додав він.

 

В облдержадміністрації повідомили, що міжміських перевізників планують «загнати» до центрального автовокзалу та автостанції, що створена на базі АТП по вулиці Київській.

 

– Мер Олег Бабаєв також підтримує пропозиції області. Ми маємо розвантажити місто. На Київ нехай відправляються від АТП, що на Київський, на Дніпропетровськ – від автовокзалу чи, може, зроблять автостанцію в Крюкові. На Полтаву та Харків – від автовокзалу чи також влаштують автостанцію на кордоні з містом. Але рішення має прийняти облдержадміністрація, – сказав начальник відділу транспорту міськвиконкому Володимир Кургаєв.

 

Перевізники вважають, що їх хочуть позбавити роботи

Міжміські перевізники кажуть, що вимоги транспортної інспекції зупинять рух. По-перше, у них обмаль автобусів, що важили б більше п’яти тон, а по-друге, вони не хочуть йти з привокзальної площі.

 

– Не зрозуміло, як виконати вимоги інспекції і не використовувати «спринтери»? Тоді ми паралізуємо перевезення. Зараз майже кожної години можна поїхати на Київ. А якщо виконати вимогу інспекції, залишаться лише кілька маршрутів. Враховуючи, що потяг до столиці курсує лише раз на добу, люди просто не виїдуть. Не хочемо ми йти на автовокзал. Бо маємо інформацію, що зиму відпрацюємо, а потім мер придбає нові автобуси і нас виженуть. Наш бізнес хтось вже зараз хоче прибрати до рук. Ми знайдемо клієнтів, а вони потім лише «знімуть вершки». Ми прийняли рішення – не йти з привокзальної площі. Будемо ховатися. Можливо, переїдемо пізніше до іншого місця, але не на автовокзал. Ми не дамо себе скривдити, – каже перевізник Іван. Він обурений, бо може залишитися без роботи і йому нічим буде годувати родину.

 

До речі, перевізники зазначають, що вони беруть за проїзд меншу суму, ніж міжміські «Автолюкс» та «Гюнсел».

 

Пасажири за комфорт, але не бажають їздити з кількома пересадками

Кременчужани не хочуть платити за квиток більше. Вони розповідають, що приватники проводять численні акції, а це дозволяє зекономити на проїзді.

 

– Є акція: п’ята поїздка – безкоштовна. У іншого перевізника: кожна поїздка дешевша, ніж попередня. Це дозволяє економити і нас це влаштовує. На автовокзалі такого немає, – каже Олена з Крюкова. Вона також проти того, аби перевізники покинули привокзальну площу, бо до автостанції, що по вулиці Київський, їй доведеться діставатися з пересадками.

 

– До ринку доїхати із сумками, потім пересісти на іншу маршрутку... Таксі з Крюкова в інший кінець міста – дуже дороге задоволення, – додає Олена.

 

Але більшість опитаних пасажирів міжміських маршруток не проти, аби їх перевозили більш комфортними, безпечнішими автобусами.

 

P.S. Коли верстався номер, в ситуацію втрутився міський голова Олег Бабаєв. Він вважає, що міжміські перевізники дійсно вийшли з-під контролю, за їх участі сталося багато ДТП. Але залишити місто без них – також не можна. За його словами, маршрутки слід залишити на залізничному вокзалі.

 

– Нехай як працювали, так і працюють. Городянам буде незручно при переселенні маршруток на автовокзал, де і так багато народу, чи до АТП, бо це далеко. Там має бути більш обладнене приміщення. Поки їх не чіпатимемо. Зазначу, ніхто перевізників бізнесу не позбавляє. Нехай возять, але по правилам, – зазначив мер.

 

Знайдуть порозуміння перевізники, контролюючі органи і влада – покаже час. Але у програші не мають залишитися пасажири: аби їх не ганяли підворіттями у пошуках маршрутки, аби вони користувалися безпечним транспортом і їздили з охайними водіями, які не «літатимуть» по трасі як скажені.

Автор: sokolov
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 32 від 8 серпня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх