Зараз Кременчук знаходиться у «помаранчевій» карантинній зоні, у якій заклади громадського харчування продовжують працювати з дотриманням карантинних вимог. У зв’язку з черговою хвилею коронавірусу і чутками про можливу обов’язкову вакцинацію певних груп населення, кременчужани все обережніше ставляться до відвідувань ресторанів і кафе, а все частіше обирають послуги доставки.
В таких умовах закладам харчування вкрай важливо оптимізувати роботу і утримати клієнтів. Допомогти в цьому може спеціалізований софт, за допомогою якого можна спростити прийом та передачу замовлень, контроль витрат продуктів та процес оплати. Автоматизація процесів зменшить кількість помилок персоналу через «людський чинник», а значить зробить заклад зручнішим для клієнтів, що допоможе утримати більшу кількість людей.
Зараз існує безліч програм, покликаних спростити життя рестораторів, наприклад:
Проблема лише в тому, як обрати ту, яка підійде саме вашому закладу. Розглянемо кілька з них, які вважаємо найвдалішими.
Poster гарний тим, що адаптується під потреби будь-якого бізнесу. Він однаково гарний як для невеликої кав’ярні, так і для цілої мережі мережі закладів, включно з кальянними та навіть Dark Kitchen.
За відгуками офіціантів, Poster має найзручнішу онлайн-касу. Особливий плюс – термінал запускається на будь-якому пристрої, навіть без інтернету.
Адміністратори оцінять, що увесь бек-офіс зручно зібраний на адмін-панелі. Завдяки вбудованим звітам можна легко слідкувати за тим, які позиції найприбутковіші, у кого зі співробітників вищий за середній чек, скільки грошей на місяць йде на знижки. Адмінка також дозволяє оптимізувати меню та склад і запустити програму лояльності. Для керівника є також окремий застосунок, який допоможе керувати бізнесом зі смартфона в будь-якій точці планети на випадок, якщо через раптові карантинні обмеження ви не зможете вчасно повернутись з відпустки.
Із особливо актуального – можливість за день запустити власну доставку їжі на випадок, якщо Кременчук знову потрапить під жорсткий локдаун. Poster пропонує уже готове рішення: сайт для замовлень, додаток для кур'єрів, повна аналітика та облік.
Хмарна програма jSolutions для ресторану дозволяє власникам оптимізувати бізнес процеси, вести управлінський облік, формувати звітність, та контролювати роботу персоналу в режимі реального часу.
Програма умовно поділяється на фронт і бек-офіс, що допоможе мінімізувати зловживання співробітників за рахунок розмежування прав доступу в системі.
Робота бухгалтера-калькулятора, фахівця із закупівель і керуючого - зосереджена в так званому бек-офісі, фукціонал якого дозволяє вести і формувати вартість, націнки, рецептури, закупівлі під заходи і поточні потреби.
Програма має зручне графічне меню для офіціантів, яке дозволяє у кілька кліків надрукувати і відправити замовлення на бар і кухню з урахуванням прохань відвідувачів чи управляти розміщенням столів у залах. Єдиний мінус – добре працює це лише на планшетах з ОС Android.
Програма також надає змогу формувати аналітичні та оперативні звіти, організувати дисконтну або клубну програму і об’єднувати в один рахунок вартість харчування і проживання клієнта, що особливо актуально для великих готельних комплексів.
Програма пропонує повний набір інструментів контролю, обліку та аналітики і сумісна з усіма сучасними пристроями.
Вона має інтуїтивно зрозумілий та не потребує додаткового навчання персоналу.
Керувати закладом можна з телефону. Ви можете бачити реальні цифри продажів, розділені по точках, менеджерам, офіціантам, продавцям тощо, або так як вам зручніше, з поділом за звітними періодами.
Також в програмі вже є модуль для доставки зі спеціальним додатком для кур’єрів.
Програмне забезпечення автоматизує всі процеси вашого закладу: каса, склад, фінанси, ціни, продаж, персонал, розрахунок ЗП, виробництво, закупівля, доставка, лояльність.
Програма дозволяє працювати як у режимі локальної, так і хмарної каси. Вона автоматично вивантажує всі дані до системи 1С, за що вам окремо буде вдячний бухгалтер.
У програмі є зручне ведення первинних документів, актуальні звіти та баланс. А мобільні дашборди дозволяють бачити аналітику у смартфоні.
Також є модуль доставки з історією замовлень клієнтів; інтеграція з кол-центром для прийому дзвінків та автоматичним формуванням замовлень.
Кожна з цих програм загалом координує колектив та оптимізує ведення бізнесу, а їх впровадження йде на користь не лише керівнику, але і його підлеглим та клієнтам закладу.