Чому нема додаткових вагонів

1.07.2005, 09:07 Переглядів: 1 876
У минулому номері газети, відповідаючи на SMS-повідомлення, ви випустили з інтерв'ю інформацію про ”додаткові вагони”. А саме, чому не можна причепити додаткові вагони до кримських потягів?
Як повідомила "Телеграфу" інженер з обліку і розпорядження місцями пасажирських поїздів Вікторія Міщенко, за Кременчуком числиться певна кількість вагонів, і для того, щоб причепити додатковий, його потрібно мати у наявності. До того ж, це серйозний і довготривалий процес, який потребує значних витрат часу.
Додаткова інформація: Цього року міністерство транспорту відмінило всі види броні.

У минулому номері газети, відповідаючи на SMS-повідомлення, ви випустили з інтерв'ю інформацію про ”додаткові вагони”. А саме, чому не можна причепити додаткові вагони до кримських потягів?
Як повідомила 'Телеграфу' інженер з обліку і розпорядження місцями пасажирських поїздів Вікторія Міщенко, за Кременчуком числиться певна кількість вагонів, і для того, щоб причепити додатковий, його потрібно мати у наявності. До того ж, це серйозний і довготривалий процес, який потребує значних витрат часу.
Додаткова інформація: Цього року міністерство транспорту відмінило всі види броні. Проте на потягу Кременчук-Сімферополь це не відобразилось. За словами Вікторії Міщенко, броні на “кримському” потязі мало. Наприклад, бронь начальника вокзалу складає лише шість місць, і це для всього міста.



 
Автор: mudraya
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 25 від 20 червня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх