– Нещодавно проводила сина до армії. Звернулася до водоканалу з проханням зробити перерахунок за послугу на час його відсутності (лічильників води у мене у квартирі немає). Проте в абонентському відділі мені відповіли, щоб я платила за всіх, як і раніше. А перерахунок вони зроблять після того, як син повернеться зі служби. Чому я маю платити наперед, якщо така інфляція? Та й взагалі, наскільки законна вимога водоканалу?
(З телефонного дзвінка до редакції).
Як з’ясував «ТелеграфЪ», у Законі «Про житлово-комунальні послуги» (пункт 6, статті 20) та у Постанові Кабміну № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення…» (пункт 1 статті 29) немає вимог роботи перерахунок вже постфактум, натомість йдеться про право споживача на перерахунок у разі його відсутності – за умови документального оформлення. Ми отримали коментар від керівника водоканалу.
Олександр ПІСКОВИЙ, заступник директора КП «Кременчукводоканал»:
– Ми не примушуватимемо споживача чекати, доки член сім’ї повернеться з армії, щоб зробити перерахунок. Проведена відповідна робота з абонентським відділом. Для того, щоб отримати перерахунок, людина має написати заяву до нашого підприємства та надати документ, що підтверджує відсутність члена сім’ї – у даному випадку це довідка з місця проходження військової служби (це вимога постанови № 630) – з військової частини, її можуть переслати споживачу поштою.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.