Кременчуцька родина вже півроку сплачує екс-витрати ЖЕДу за старими тарифами. І не через жадібність чи брак коштів. “Раніше ми справно сплачували за послуги ЖЕДу, – каже Олексій. – Після підвищення тарифів ми нарешті побачили список послуг ЖЕДу. Половина з них реально не надається. Я не хочу платити за те, чого немає. Тому ми вирішили сплачувати екс-витрати за старими тарифами, і вже півроку платимо половину від тієї суми, яку нам нараховує ЖЕД”.
За дев’ять місяців накопичився борг майже на 150 гривень. Нещодавно подружжя отримало від ЖЕДу повідомлення, що в разі несплати коштів, їх викличуть до суду. “Я принципово не збираюся сплачувати ці кошти. Мене обурює ставлення ЖЕДу до нас”, – каже Олексій.
Те, що ми бачимо у будинку, і те, що має бути в ідеалі – дві абсолютно різні речі: облущені стіни під’їзду, розбиті шибки на вікнах, заіржавіле залізо замість дитячого майданчика... “Ми мешкаємо в цьому будинку вже п’ять років, за цей час поточного ремонту не було. Його не пам’ятають навіть старші мешканці будинку. За прибирання під’їзду ми платимо окремій людині. Лампочки на сходових клітках вкручуємо самі, у підвалі не прибрано, на даху взагалі аварійна ситуація, цегла валиться. Про благоустрій годі й казати, – лавочки біля під”їзду в неналежному стані, а дитячого майданчика немає взагалі”, – обурюється Олексій.
За коментарем з приводу ситуації, що склалася “ТелеграфЪ” звернувся до директор КЖЕПу “Центральне” Сергія Яроша.
– Сергію Михайловичу, чи надає, на ваш погляд, ЖЕД послуги в повному обсязі?
– Ми не можемо надавати послуги в обсязі, який би задовольняв всіх мешканців. Ми надаємо послуги під ті кошти, які отримуємо. ЖЕП обслуговує 207 будинків міста, борг населення складає майже 744 тисячі гривень. Житловий фонд зношений на 90%. Отримані кошти ми направляємо туди, де найбільше необхідний ремонт. Наведу приклад: заміна трубопроводу холодної води в одному з будинків нашому КГЖЕП обійшлась у 52 тисячі гривень, а будинок заборгував нам близько 10,5 тисяч. З них за місяць мешканці цього будинку сплатять нам лише 2,6 тисячі гривень за умови стовідсоткової проплати. А гроші ж треба звідкись брати! Виходить, що ми кредитуємо будинки, які потребують негайної допомоги. Але ж ми не можемо кредитувати всіх одночасно.
– Чи покращилась якість послуг, які ви надаєте, після підвищення тарифів?
– Так, звісно. Ми отримали більше фінансових можливостей. Повторюсь, тариф, за яким люди сплачували послуги ЖЕПу раніше, дозволяв лише ліквідовувати аварійні ситуації.
– Але ж далеко не всіх мешканців, як видно, задовольняє якість послуг, які їм надають...
– Якщо когось із мешканців не задовольняє якість послуг, які надає ЖЕП, вони можуть створити ОСББ і керувати будинком самостійно, незалежно від ЖЕПу. Або утворити домові комітети і через них надавати свої пропозиції.
– Виходить, що і підвищеного тарифу недостатньо для надання якісних послуг?
– Скільки б зараз не вкласти в житлово-комунальне господарство, високої якості послуг не добитися. Житловий фонд зношений на 90%, і він потребує капітального ремонту.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.