Прес-конференція розпочалася із слів привітання, які пан Пушко адресував кременчужанам з нагоди свята. Потім прозвучала жахлива статистика: близько 50% товарів при перевірках фахівці відділу бракують або знімають з реалізації. “Так, у березні відділ здійснив 31 перевірку і зняв з реалізації товару на суму 15 тис. грн., при 32 тисячах гривень товару, що перевірявся. Найчастіше споживачі скаржаться на невиконання гарантійних зобов’язань при покупці побутової техніки, якість взуття, недоважування вагових товарів”, - каже головний захисник споживачів міста.
90 % звернень до відділу захисту прав споживачів вирішується на користь споживачів. В якості останніх прикладів позитивного вирішення скарг пан Пушко називає історію з золотим браслетом. “Споживач у магазині придбав золотий браслет, який через два місяці зламався. Ювелір, якому віддали браслет на ремонт, повідомив, що замок браслету дійсно зроблений з золота, а інша його частина – підробка. Ошукана людина прийшла до продавця і вимагала повернути гроші. Продавець відмовився це робити. Згодом ми допомогли споживачу повернути кошти”.
Незадоволений Олександр Пушко і нехтуванням споживацьких прав у міському та міжміському пасажирському транспорті. “В автобусах не видають квитки, а в разі аварії лише квиток є доказом того, що ви їхали в цьому автобусі”, - каже пан Пушко. До того ж у деяких маршрутках немає даних про перевізників та телефонів для скарг.
Крім захисту проблем споживачів, начальник відділу прав споживачів наразі намагається захистити і права своєї структури. “У відділі не вистачає людей. У нас не має транспорту. Відсутня оргтехніка. Для нормального функціонування потрібно мати хоча б вісім працівників, як це було до закриття відділу”, - зазначив Олександр Пушко. А поміж тим телефон відділу та його адреса залишаються незмінними: вулиця 1905 року, будинок 27. Телефон 79-33-80.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.