Із травневим потеплінням у народу прокинулись суто «весняні» рефлекси – потягнуло на пиво, морозиво та контрацептиви. Продавці магазинів кажуть, що найбільше розходиться пиво. “У нашому магазині попит зріс десь у чотири рази, – розповідає продавець магазину, що навпроти “пентагону”. – Більше беруть світле пиво. Ще добре розходиться слабоалкоголка та дитячі напої. А також різноманітні “кальмарики-кошмарики”, - вказує жінка на полицю із “закусками” до пива. У невеличких павільйонах відтепер взагалі не завжди можна знайти пиво, яке потрібно. Викладаємо продавцю маленького павільйону, що біля річпорту цілий список “пивних” назв, але в асортименті нічого немає. Продавець каже, що замовляли досить багато, але покупці вже все розібрали. “Якщо раніше я замовляла 4 ящики пива, то тепер – 8,” – ділиться з нами продавець ще однієї “гарячої точки” – кіоску, що поблизу нічного клубу “Зебра”. – Ще попитом користується вода. Найбільше люди купляють колу, фанту та мінералку. Коли потеплішало, їх стали брати удвічі більше”. Крім питного, з потеплянням, звичайно ж, злетів продаж морозива. “У нас воно в 2-3 рази краще продається, ніж у холодні дні. Нещодавно, коли дощило, мало хто його брав. А тепер розходиться добре. Більше люди полюбляють морозиво на паличці. А так зване “пенсіонерське” – у стаканчиках, тепер користується не таким попитом, як раніше. Під час спеки заморожений лід розбирають навіть краще, ніж саме морозиво”, – розповідає продавець лотка з продажу морозива
«Дім-гогород» перегнав «Камасутру»!
В аптеках кажуть, що у теплі деньки кременчужане стали більше купляти контрацептиви. “У нас найбільшим попитом користується засіб, що запобігає вагітності. Так сказати, від «залету». Його продаж різко підвищився у травні, більш ніж у два рази. За вихідні розкупили і презервативи, – вказує жінка на напівспорожнілі стелажі. – До речі, купляють ті, що дорожчі – від 6 до 11 гривень. Більшу половину розкупили. А ті, що по 95 копійок, майже ніхто не бере”. Втім, у сусідній аптеці пожалілись: їхніх клієнтів з настанням тепла на контрацептиви не потягнуло.
З книжок у весняні дні кременчужане полюбляють “Дім-город”. Продавці книжних прилавків кажуть, що “Камасутра” зараз користується меншою популярністю. “Посібники з сексу купляють цілий рік, але зимою навіть більше. Покупці переважно – жінки. А навесні краще йдуть книги про сад-город. Ще купляють посібники для дітлахів та абітурієнтів».
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.