«Так сталося, що я придбала кілька пачок анчоусів, що заплісніли. Я одразу не роздивилась, що вони погані, от і купила. А коли вже відкрила, була далеко від того магазину. Та хіба ж вони повернуть мені гроші, якщо я відкрила пачку?» – поскаржилась до редакції кременчужанка Марина. У відділі захисту прав споживачів нам пояснили: якщо придбаний товар виявився неякісним, ви маєте право його повернути. Але для цього має бути чек. Його повинні видавати не лише в магазинах та супермаркетах, але й у кіосках. Разом із квитанцією та неякісним товаром потрібно звернутися до продавця або адміністратора. Якщо вам не поміняють ваше «придбання», напишіть заяву на ім’я директора. Якщо ж і після цього вам відмовлять, звертайтесь у відділ захисту прав споживачів. Тел: 79-33-80
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.