Виступаючи на брифінгу, 17 червня, заступник державного секретаря України Маркіян Лубківський повідомив, що регіональні громадські приймальні Президента України Віктора Ющенка почнуть працювати з 1 липня. Як повідомляє агенція УНІАН, посилаючись на Лубківського, у приймальнях працюватимуть працівники Секретаріату Президента. Саме задля цього штат Секретаріату збільшили на 54 особи. Головним завданням регіональних приймалень має стати робота із зверненнями та скаргами громадян.
'ТелеграфЪ' уже писав про те, що розпочати роботу приймалень планували ще з 1 червня. Однак, за словами губернатора Полтавщини Степана Бульби, спочатку обласному керівництву заборонили розміщувати таку приймальню в облдержадміністрації (і відповідне приміщення було знайдено), а потім таки дозволили. Тепер для прийому скарг Президентові виділено дві кімнати на першому поверсі облдержадміністрації на вулиці Жовтневій (м.Полтава, вул.Жовтнева, 45). Проте ще не надійшло положення про роботу регіональних приймалень і невідомо в якому режимі вони працюватимуть.
Регіональні приймальні Ющенка підпорядковуватимуться Службі з питань звернень громадян Кабінету Президента України. Контроль за їх діяльністю здійснюватиме держсекретар Олександр Зінченко та перший помічник Президента Олександр Третяков. Передбачається також, що фінансуватимуть діяльність приймалень органи місцевої влади.
Потреба у створенні подібних центрів правової допомоги постала у зв’язку з бажанням глави держави бути у курсі проблем “маленького українця”. Питання, з яким звернувся скаржник, спочатку спробують вирішити на місцевому рівні, якщо ж це зробити буде неможливо, його направлять у центральну службу. У регіональні приймальні можна поскаржитись і на губернатора, якщо ви приїхали у обладміністрацію з проблемою і вважаєте, що її не побажали вирішити.
Сам Віктор Ющенко раз на тиждень зустрічається з людьми, які прагнуть донести до нього свою проблему. Хоча чітко визначеного часу для президентського прийому не існує. Втім, щоб звернутися до Президента, можна написати листа на адресу: вул.Банкова, 11, Київ. У зверненні має бути викладена суть питання плюс документи, які скаржник вважає за необхідне додати до листа.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.