Пенсіонерка, учасник війни Ольга Ярмішко принесла до редакції свою переписку з управляючою компанією «Добробит». Із цією компанією в неї укладений договір на обслуговування квартири по вулиці Леніна 32/29.
Ольга Петрівна неодноразово зверталася до «Добробиту» щодо ремонту труб центрального опалення над її квартирою. Вона пише, що вже сама ліквідовувала наслідки потопу та «тропічної зливи» . Текло і з дірявого даху, і з труб опалення, що над квартирою. Наслідки – понівечені стіни та попсоване майно.
«Ремонти робили своїми руками і матеріалами, купленими в магазинах не дешево…А от труби я поміняти не можу. Тому в договорі на надання послуг з утримання будинків товариством «Добробит» дописано моєю рукою про заміну труб центрального опалення над моєю квартирою», – пише Ольга Ярмішко.
Проте компанія «не почухалася» – і навіть відповіді як пенсіонерка, стверджує, не отримала. Написала другу скаргу. У ній повідомляє як самотужки ремонтувала дах (!), рятуючись від потопу – наймала людину і розраховувалася з власної пенсії. Хоча за екс-витрати ж платила «Добробиту». Пенсіонерка знов нагадала про ветхі труби опалення і повідомила про ще одну проблему: «Під вікнами милуємось кучугурами листя, знесеними з усіх дворів…» І повідомила «Добробит», що не платитиме за-екс витрати, доки не отримає самих послуг.
Відповідь «Добробиту» перевищила усі відомі канони відписок. У ремонті труби – відмовили. Ремонт покрівлі пообіцяли майже «після дощику в четвер» – у 4-му кварталі 2009 року «при сприятливих погодних умовах та якщо будуть фінансові можливості у нашого підприємства». Далі – взагалі як в анекдоті. Цитуємо мовою оригіналу, без правки:
«По питанню піднятому Вами у листі щодо щодо куч опалого листя під вікнами Вашої квартири, то хочемо зауважити, що кв.№112, в якій Ви проживаєте, знаходиться на верхньому поверсі цього житлового будинку і ці кучі ніяк не можуть бути під вікнами Вашої квартирі».
Коментар
Куди скаржитися на приватну компанію?
Олександр ЛЮБЕНКО, начальник управління житлово-комунального господарства:
– Вивезення листя – функції КАТП-1628, а не управляючої компанії. Та все одно, відповідно до закону про звернення громадян, вони мали переадресувати це питання за призначенням. Між виконкомом і управляючими компаніями укладено угоду. І працівник УЖКГ контролює скарги, які надходять до управляючих компаній, а також роботу з цими скаргами. Дана відповідь «Добробиту» – нісенітниця. І якщо людина не вдоволена відповіддю та якістю наданих послуг – нехай звертається у приймальню УЖКГ (другий поверх виконкому – ред.) з письмовою скаргою, або за телефоном 2-12-16.
В тему
Можна поскаржитися й інспектору
096-444-49-53 – Ланда Ігор Олександрович, інспектор Держжитлокомунінспекції в Кременчуці.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.