На зупинці «Вулиця Щорса» у салон авто, важко спираючись на дві палиці, сідає дідусь. На вході він протягує гроші водію. Той бере. Маршрутка із відчиненими дверима їде далі. Я позираю на дідуся, який сидить на передньому сидінні (якраз тому, що навпроти дверей). На поворотах маршрутка нахиляється убік. А я з острахом дивлюся на дідуся – ану як вилетить у розчинені двері? Тим більше, що минулого тижня така халепа вже спіткала бабусю у тролейбусі…
Озираюся на салон – там немає людей пенсійного віку. І не хочеться заводитися – усе ж таки вихідний день. Та моя душа не витримує. Запитую водія:
– І чому ж ви взяли гроші за проїзд з інваліда? У вас же в салоні немає пільговика.
– Він дав – я й узяв, - відповідає водій.
– Проте ви ж зобов‘язані надавати одне пільгове місце, то чому ж не запропонували його цій людині?
– Вам що, поговорити хочеться?
Дізнавшись, що розмовляє з журналістом, водій поскаржився на «хаос» із пільговиками. Мовляв, чітко не визначено, кого перевізники повинні возити безплатно, кого – ні. І порадив поцікавитися цим у виконкомі. Що ми й зробили.
Коментар
Михайло МІРОШНИК, головний спеціаліст відділу транспорту та енергетики міськвиконкому:
– У кожній маршрутці надається одне пільгове місце для пільговиків будь-якої категорії (пенсіонери, ветерани, інваліди та інші, котрі мають право на безплатний проїзд.) Перевізники самі прийняли такі рішення, коли відбувався конкурс на маршрути. І ці зобов‘язання закріплені договором із міськвиконкомом. Цей випадок – недобросовісність водія.
Віктор ПИДОРИНА, директор ПП «Ямщик»:
- Водії знають, що вони зобов‘язані надавати одне пільгове місце. Якщо опустити моральний аспект цього випадку, то якби пільговик показав посвідчення – з нього не взяли б гроші. Звичайно, я поговорю з водієм. За такі випадки слід було б звільняти, але в нас працювати нікому.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.