Мешканців Крюківського району соцпрацівники прийматимуть по-новому – не потрібно по кілька разів збирати одні й ті самі документи на різні види соцдопомоги. Якщо людина звернеться до приймальні, то її «перевірять» на всі види допомоги, яку вона може отримати. Якщо ж хтось не порозумівся із соцпрацівником, то його проблеми вирішуватимуть у спеціальній «конфліктній кімнаті».
Нещодавно у Крюківсь-кому районі, в приміщенні райвиконкому, презентували Єдину приймальню з призначення різних видів соціальної допомоги. Керівництво району показало депутатам і гостям приміщення приймальні після ремонту. Цікаво, що тепер воно стало доступним для людей з обмеженими фізичними можливостями: будівлю виконкому облаштували пандусами, в туалеті також є спеціальні поручні для зручності інвалідів. Сама приймальня розташована на першому поверсі. Ще одне нововведення – так звана «конфліктна кімната» в секторі прийому громадян. Туди рекомендують пройти в тому випадку, якщо фахівець більш низького рангу не може вирішити проблему, з якою звертається людина. Прийом до «конфліктної кімнаті» веде головний спеціаліст відділу. У разі необхідності, він запрошує до цієї ж кімнати спеціалістів і керівників інших підрозділів виконкому.
Як пояснила Наталя Герасименко, заступник начальника управління праці та соціального захисту Крюківського району, за допомогою нововведення вдасться уникнути додаткової тяганини з паперами.
– Наприклад, за призначенням декількох видів соціальної допомоги звертається жінка, яка має право на таку допомогу: по вагітності та пологах; одноразову допомогу при народженні дитини; допомогу на дитину до трьох років; допомогу для матері-одиначки та житлову субсидію, – пояснює пані Герасименко. – Якщо раніше їй потрібно було збирати п’ять пакетів документів (на кожний вид допомоги) і носити їх по різних кабінетах, то тепер – тільки один пакет документів. Більш того, спеціаліст управління зобов’язаний перевірити, на які ще види допомоги має право людина, що звертається до приймальні. І дати відповідну консультацію.
Надалі, як наголосила Наталя Герасименко, управління планує вести прийом за попереднім телефонним записуом: призначати людям конкретний час, щоб не було черг.
– Але це не означає, що ми не будемо приймати людей, які прийдуть без запису, – говорить вона.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.