КАТП 1628 оголосило тендер на 10 комунальних автобусів для Кременчука

3.04.2019, 17:27 Переглядів: 4 484 Коментарів: 4

 

Ціна питання – 65,27 млн грн, і це на 7,3 млн грн дорожче, ніж могло бути...

Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628 оголосило тендер на придбання 10 великих 12-метрових автобусів для міста, які мають задовольнити попит на перевезення пільговиків.


Оголошення розміщене 2 квітня у системі електронних закупівель ProZorro. Очікувана сума закупівлі - 65,27 млн грн. Кінцевий термін подання пропозицій – 3 травня, аукціон має відбутися 10 червня. Розмір мінімального кроку пониження ціни – 130,5 тис грн.


Умови оплати передбачають, що замовник перераховує постачальнику аванс у розмірі 20% протягом семи банківських днів з дати надання постачальником рахунку-фактури (після підписання угоди). Решта 80% перераховується після отримання товару.


Нагадаємо, КАТП 1628 проводить тендер на автобуси вдруге. Попередні торги 2018 року не відбулися – усі пропозиції були відхилені. Як свідчить документація, тоді на тендер подали заявки два підприємства — ТОВ БАС МОТОР і ПП ВКП «Альфатекс». Обидва учасники були допущені до аукціону. Переможцем був визнаний «Альфатекс», який запропонував нижчу ціну — 57 млн 975 тис грн. Проте одразу ж рішення про переможця було скасоване замовником — як значиться у документації, фірма-переможцем «Альфатекс» відмовилася від підписання угоди і не надала документи. Друга фірма, яка пропонувала автобуси по 58 млн грн, теж не надала документи. У підсумку тендер і був скасований.


Повторний тендер коштує місту на 7,3 мільйона дорожче, ніж та ціна, за якою пропонував (але не продав) товар переможець.


На автобуси КАТП 1628 бере кредит в «Укргазбанку». Банк підняв ставки за кредит порівняно з умовами 2018 року. Так, у 2018 банк давав кредит на суму 60 млн грн з відсотковою ставкою за користування не більше 10% річних, а за прострочену заборгованість — не більше 15%. Наразі ж йдеться про14,1% річних і про 19,1% річних за прострочену заборгованість. Також передбачена одноразова комісія банку в розмірі, що не перевищує 1% від ліміту кредитування. Саме на такі умови кредитування дала згоду сесія Кременчуцької міської ради 21 лютого.


КАТП 1628 займається вивезенням сміття, а не перевезенням пасажирів. Автобуси ж мають передати в лізинг тролейбусному управлінню. 


Нагадаємо, у вересні 2018 року сесія міськради ухвалила рішення про кредит у сумі майже 93 мільйони гривень двома частинами - в 2018 і 2019 році на закупівлю 20 автобусів. Крім того, частина коштів на закупівлю передбачена у міському бюджеті. Як порахував раніше «ТелеграфЪ» переплата за кредитом складе 25 мільйонів гривень. Кредит оформляють на КАТП 1628, хоча автобуси надалі експлуатуватиме «Кременчуцьке тролейбусне управління». КТУ не може саме взяти кредит, бо на ньому вже «висить» один кредит - 8 мільйонів євро на тролейбуси.

Враховуючи, що автобуси вже купують дорожче, ніж очікувалося, передбачаємо, що в 93 млн грн мерія не вкладеться. 


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 4

194
3 квітня 2019 20:25

 А як же фиолетовая мечта тролейбусы на Раковку


4 0
0
3 квітня 2019 22:53

Премного извинясь сомнению в столь красивой инициативе - но кому нах в пень упали эти автобусы? в левобережной части есть тролейбусы, для крюкова и тех, что ездят достаточно. при чем замечала интересную тенденцию - пенсионный транспорт в сторону Крюкова ходит в среднем раз в час. Хорошо, собрался погуляь по базару и прочие приятные сердцу пенсионера мелочи, соизмеряй свой график и катайся бесплатно. Но нет, устраивай очереди в маршрутку, ругайся и плюйся ядом, если что не так, а как правило все не так)) 


1 3
0
4 квітня 2019 07:05

Как возмущались против траликов. А сегодня? Многие пересели и тралики уже заполнены. Транспорт необходим городу. Другой вопрс, как и на каких условиях его преобретут. Если будут автобусы,то какой смысл в тролейбусах с автономным ходом ? 


5 0
1 709
4 квітня 2019 10:06

Цитата: Saidis

Премного извинясь сомнению в столь красивой инициативе - но кому нах в пень упали эти автобусы? 

Конечно автобусы за такую цену не ах,вернее сколько урвут с них откатных,но надо вытеснить гнилые маршрутки которые составляют приличный % на дорогах города.


1 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх