Водночас з реформою розпочав роботу й контактиний центр, працівники якого нададуть консультації з питань, пов’язаних із електронними лікарняними
Міністерство охорони здоров’я запустило роботу контактного центру, працівники якого нададуть консультації з питань, пов’язаних із впровадженням електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» 1677.
Пресслужба МОЗ розповіла, що контактний центр працюватиме щоденно з 8.00 до 22.00 упродовж трьох місяців.
Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров'я лікарі сформували понад 3,9 мільйони медичних висновків про тимчасову непрацездатність. На їхній підставі в реєстрі ПФУ сформовано 2,9 мільйони е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 мільярд гривень.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.