На «Придніпровському» ринку ряди вже пустішають, деякі контейнери по буднях не працюють. Продавці кажуть: закуплятимуть недорогий і неякісний одяг, аби мати змогу продати свій товар. На дорогий у людей немає грошей.
Вівторок, о пів на першу дня. На «Придніпровському» ринку – тиша та спокій, відвідувачів немає. Лише продавці, що попивають чай, розгадують кросворди або «точать ляси». Ряди потроху пустіють – час від часу зустрічаються закриті контейнери, хоча ще не настільки пізно для закриття ринку.
– Немає нікого! Покупців як корова язиком злизала. Люди просто проходять і дивляться на ціни. Нічого не купують… – розводять руками продавці.
Від цього потерпають і господарі, і реалізатори: перші отримують збитки, а другі – меншу зарплату, адже вона залежить від кількості проданих речей.
– Дехто тепер у будні не працює. Адже покупців все одно немає, вони якщо з’являються, то на вихідних. Ми оплачуємо одразу за місяць оренди, незалежно від того, торгували чи ні. Однак стояти просто так немає сенсу, до того ж, доводиться платити й реалізатору, а з чого? Зараз багато хто хоче піти взагалі, є об’яви про здачу контейнера в оренду.
Втім, не дивлячись на такий стан речей, вартість товару не знижується. Продавці пояснюють: закупівельні ціни завеликі, бо долар постійно скаче. Через це деякий товар взагалі продавати невигідно – отримуватимеш збитки.
– Те, що ми придбали до нового року, коли долар дуже підскочив, і продаємо зараз, йде у збиток. Іноді гривень десять прогадаєш на товарі. Вигідно навіть не продавати, наприклад, те ж саме взуття, а притримати його до наступного сезону.
Схожа ситуація і на інших ринках, що торгують речами. Врешті-решт, проблеми торговців відобразяться на покупцях – асортимент товару зменшиться.
– Товар буде недорогим та неякісним, як колись. Бо закуповувати дорогий – це надто ризиковано. І через те, що долар постійно скаче, і через те, що невідомо, чи продамо ми товар, чи ні. Адже зараз підприємства стоять, грошей немає, люди приходять та хочуть купити якусь річ за 200 гривень, і при цьому якісну…А таких цін для якісного одягу вже не існує. От і будемо закупляти те, що зможемо продати.
Продавці речових магазинів кажуть, у них ситуація не краща – аби продати товар, доводиться приваблювати покупців нереальними знижками на вітринах. Такі оголошення (подекуди навіть до 70%!) можна побачити майже на кожному магазині, що торгує речами.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.