Маршрут № 17 буде об’єднаний з 15-им
У новій схемі руху маршруток не побачили маршруту № 17. Його що не буде? Ми до нього вже звикли.
Із дзвінка до редакції
Кременчужан, яких здивувала відсутність у новій схемі руху міських перевізників маршруту №17, поспішили заспокоїти у відділі транспорту та енергетики міськвиконкому. “Маршрут № 17 буде об’єднаний з 15-им. Ми прагнемо, аби у цього маршруту був єдиний господар. Тоді б він встановив графік для великих автобусів, що рухатимуться від річкового вокзалу і до нафтопереробного заводу, та для мікроавтобусів, які б від’їжджали, як і зараз, від стадіону льотного коледжу. У цьому разі, наприклад, до зупинки “Вулиця Перемоги” через кожні 2-3 хвилини прибував би автобус, а згодом - мікроавтобус. Об’єднаний графік руху мали б власники маршруту, водії та спеціалісти міськвиконкому. «Пасажири знатимуть, через скільки хвилин підійде чергова маршрутка”, - зазначив спеціаліст відділу транспорту та енергетики міськвиконкому Михайло Мирошник.
Маршрут №16 змінить схему руху
Якщо маршрут №17 залишається і лише змінить номер, то маршрут № 16 змінить схему руху. Після проведення нового конкурсу було визначено, що транспорт за цим маршрутом рухатиметься з вулиці Петровського до центрального ринку, а потім не повертатиме на вулицю Пролетарську, а їхатиме до вулиці Перемоги, потім до вулиці Коцюбинського. Звідти маршрутки виїжджатимуть на Красіна, потім Пролетарську і в районі ринку повертатимуть на Першотравневу й далі, як і зараз, їхатимуть до заводу коліс і вулиці Петровського.
Інститут рекомендує залишити сім відсотків мікроавтобусів, але їх буде більше
Невже з вулиць майже зникнуть мікроавтобуси? Я не хочу їхати великим автобусом, який їде, наче черепаха повзе!
Ніна Кириленко, з листа до редакції
“Вчені рекомендують нам залишити на дорогах міста лише сім відсотків мікроавтобусів. Це, дійсно, так. Але ми вважаємо, що цього замало”,- каже в.о. начальника відділу транспорту та енергетики міськвиконкому Валерій Кальянов. Він також додає, що, наприклад, на маршруті №15 планують залишити 15-20 мікроавтобусів та 30 великих автобусів. “До речі, великі автобуси можуть працювати в режимі експресу, тобто робити лише кілька зупинок на маршруті, що зменшить час руху”,- каже пан Кальянов.
До Реївки не дістатися
Туди ідуть лише автобуси №1 та №5. Це замало.
Із дзвінка до редакції
Одним із шляхів вирішення цього питання в міськвиконкомі називають продовження маршруту №19, який зараз розпочинається на Молодіжному і закінчується біля заводу ЗБВ№2. Планується, що маршрут буде продовжено до Новореївського цвинтаря.
Ми за короткі маршрути та дешеві ціни
Фахівці відділу транспорту та енергетики міськвиконкому виступатимуть за запровадження в місті нових, коротких маршрутів. “Чому б не зробити, наприклад, такий маршрут як “Перший занасип – Ринок”. Зараз за проїзд на цьому відрізку пасажир має сплатити гривню. А в короткому маршруті можна було б поставити вартість проїзду 50 копійок. Чи створити маршрут “Завод “Ампер” – залізничний вокзал”. З набережної багато бабусь іздять цим маршрутом на базар і додому. Зекономлять кошти. Тим, хто прямує далі, можна їхати маршрутом №16. Загалом, можна було б зробити короткі маршрути, які б забезпечували підвезення пасажирів з далеких мікрорайонів до центральної магістралі. Однак, тут є свій мінус: пасажир повинен буде сплатити за квиток у двох маршрутках. Люди на це не підуть”.
Район гранкар’єру також розвантажать
До гранкар’єру не їде жодна маршрутка. Інколи мікроавтобуси №16 їдуть не через КрАЗ, а через нас. Придумайте щось, аби і нам було як дістатися до дому?
Із дзвінка до редакції
“Ми плануємо розробити схему руху маршруту 16 через КрАЗ та гранкар’єр. Точніше, одні маршрутки рухатимуться через автозавод, інші через кар’єр”, - заявив Валерій Кальянов.
На зупинках можуть бути затори
Коли на дороги поставлять більше великих автобусів, то чи не викличе це скупчення їх на зупинках. Зараз стоять мікроавтобуси, а будуть - автобуси?
Із дзвінка до редакції
“Після проведення конкурсу зменшиться кількість маршруток на дорогах - це по-перше. По-друге, всі маршрутки їздитимуть згідно з графіком. Його слід буде відкорегувати, щоб в один і той же час кілька маршруток не зустрічалося на одній зупинці”, - каже Михайло Мирошник.
До речі...
Всі запитання відносно роботи міського транспорту, нововведень та пропозицій приймаються у відділі транспорту та енергетики міськвиконкому за номерами 3-20-47 (Валерій Кальянов) та 3-63-77 (Михайло Мирошник).
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.