Вокзал недоробили

24.11.2005, 14:11 Переглядів: 1 904
Кременчуцький залізничний вокзал, який з пафосом відкривали напередодні Дня міста – 27 вересня, наразі працює не маючи всіх законних дозволів. На діюче приміщення вокзалу не підписаний акт прийому будівлі державною комісією. Члени комісії не прийняли вокзал, бо за “красивою обгорткою” виявили суцільні недоробки, які можуть загрожувати життю людей..
Красивий ззовні вокзал, всередині має купу недоробок
Фото: Дмитрий Бабец

Головні залізничні ворота Кременчука урочисто відкривали 27 вересня напередодні Дня народження міста. Тоді, приймаючи гостей, головний інженер Полтавської дирекції залізничних перевезень, голова робочої комісії з прийому в експлуатацію вокзального комплексу Владислав Молчанов розповідав про зміни, яких зазнало приміщення вокзалу і привокзальної площі, про замінені вікна, труби, відремонтовані приміщення. Тоді ж пан Молчанов зазначив, що можна було б зробити і більше, але не вистачило коштів, бо, за проектом, у ремонт вокзалу планувалося вкласти 15 мільйонів гривень, а вклали лише вісім.
Саме це “АЛЕ” і вилазить тепер боком: вокзал, що пропрацював після капремонту два місяці, можуть закрити контролюючі органи, бо, як виявляється, державна комісія не підписала акт прийому капітально відремонтованої будівлі, а “працювати без цього документа не можна!”, – каже в.о. начальника інспекції державного архітектурного будівельного контролю Геннадій Устименко.

Чому вокзал не прийняла держкомісія?

Крім відкритого касового залу, залу для пасажирів та вестибюля, де розташовані довідкова служба і кабінет чергового по вокзалу, все інше у приміщенні вокзалу треба доробляти. Однак і в зданих приміщеннях не все зроблено як слід. Так у документі 'Особлива думка члена робочої комісії...' – заступник начальника міського управління МНС Сергій Геращенко, перерахував зо два десятки заходів, які слід виконати, аби він поставив свій підпис під актом держкомісії. Зокрема, демонтувати тимчасову електропроводку на горищі, виконати монтаж системи оповіщення про пожежу, надати відомості про справність пожежних гідрантів, огородити покрівлю, повністю закінчити будівельні роботи в підвалах... “У зв'язку з тим, що експлуатація об'єкта з невиконаними протипожежними заходами може привести у разі пожежі до тяжких наслідків (загибелі людей, знищенню матеріальних цінностей), акт робочої комісії.... – ...може бути підписаний тільки після усунення недоліків”, – заявив у своєму листі на ім'я Владислава Молчанова Сергій Геращенко.
Більше десятка недоліків знайшли і санлікарі. Головний державний санітарний лікар Кременчуцької дільниці Південної залізниці Лариса Слабченко зокрема вимагає  встановити системи кондиціювання повітря, вирішити питання забезпечення питною водою пасажирів на вокзалі, провести ремонт безкоштовного громадського туалету та інше.
Як з'ясувалось згодом, свої претензії до будівельників мають і працівники вокзалу. Коли репортер 'Телеграфа' і голова робочої комісії з прийому вокзального комплексу в експлуатацію Владислав Молчанов спілкувалися з працівниками, чергова по вокзалу поскаржилася на страшенний сморід у своєму кабінеті. Крім того, вона розповіла, що люк в її кабінеті б'ється електрострумом. “Коли прибиральниці миють його, їх б'є струмом”, – каже вона. Не кращий запах був того дня і в кабінеті довідкової служби, де просто на підлозі лежав кабель. Незадоволені працівники вокзалу і великими отворами у вікнах кас: “Мало того, що дме вітер, так ще й вкрасти можна будь-що. Простягнув руку і кради. А люди працюють з грошима. У нас уже через цей отвір вкрали телефон”, – каже представник дирекції станції Кременчук.
Та й це ще не все. У касовому залі ...протікає нещодавно відремонтований дах! За словами Владислава Молчанова, вокзал перебуває на балансі у Кременчуцького будівельно-монтажного експлуатаційного управління. “Тож всі питання до них!”, – заявив він.

“Ніяких коментарів!”

Ми звернулись до керівництва Кременчуцького будівельно-монтажного експлуатаційного управління. Очолює його пан Фурман. На жаль, секретар відповіла, що до 10 грудня він у відпустці. Його заступник Василь Товстюк, коментувати ситуацію категорично відмовився, називаючи щоразу різні причини від: “Я неуповноважений коментувати”, “Я не даю інтерв'ю” до – “Мені ніколи, у мене тут люди”.

На усунення недоробок потрібен мільйон!

Нещодавно відремонтований дах залізничного вокзалу вже протікає, про що свідчать потьоки в касовому залі
Фото: Дмитрий Бабец

Натомість і працівники вокзалу, і Володимир Молчанов згодні – вокзал треба доробляти. Але на це потрібні гроші. “До нового року його слід закінчити. А на це потрібно десь мільйон гривень”, – каже пан Молчанов.

P.S. Аби з'ясувати питання коли ж добудують вокзал, репортер “Телеграфа” звернувся до керівництва Південної залізниці. У відповідь, у вівторок на вокзал прибула комісія з Харкова. Члени комісії обстежили приміщення та визначили плани робіт. Начальник Полтавської дирекції залізничних перевезень – заступник начальника дороги Ольга Дяченко в інтерв'ю газеті зазначила, що на вокзал уже привезли і почали монтувати необхідне електрообладнання. Що стосується даху, то Ольга Семенівна була категоричною: “Винні за це відповідатимуть головою. Якщо не усунуть недоліки будівельники, то їх будуть усувати мої підлеглі, які відповідають за будівництво, але вже за власні кошти. Ремонт плануємо закінчити до 19 грудня. А поки що працюватимемо у тих умовах, які є. Це все ж краще, ніж тримати людей у чергах за квитками сьогодні на вулиці”. Ольга Дяченко пообіцяла інформувати “ТелеграфЪ” про те як йде ремонт вокзального комплексу.



 
Автор: bulashev
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 25 від 20 червня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх