Віце-мер Кременчука Василь Хоменко 7 червня, на засіданні координаційної ради з питань профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі, дав вказівку соціальним службам міста ширше використовувати кошти на розміщення соціальної реклами. «Пропаганда здорового способу життя під час зустрічей з дітьми користь приносить, – каже Василь Хоменко, – але наскільки це може бути ефективним, як зараз Кременчук весь завішаний плакатами з рекламою тютюнових та алкогольних виробів. Потрібно ширше використовувати соціальну рекламу.
Із досвідом роботи з рекламними агенціями поділився директор центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді Віталій Малецький: «Ми проплатили одній з рекламних агенцій розміщення на місяць, а реклама вже півроку висить. Рекламникам вигідно, щоб площа не простоювала, особливо у «невдалих» місцях. Вони самі в цьому зацікавлені».
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.