В Полтаві на сьогодні використано 2 млн. 660 тис.грн з 13 млн. 309 тис. грн., що заплановані в 2007 році в бюджеті міста на ремонт доріг

3.07.2007, 19:07 Переглядів: 1 776
Про це заявив заступник міського голови Юрій Бехтір.
За його словами, на даний час по місту утримується 1010 вулиць загальною протяжністю 496 км. Планом фінансування у 2007 році на поточний та капітальний ремонт доріг передбачено 13 млн.309 тис.

Про це заявив заступник міського голови Юрій Бехтір. За його словами, на даний час по місту утримується 1010 вулиць загальною протяжністю 496 км. Планом фінансування у 2007 році на поточний та капітальний ремонт доріг передбачено 13 млн.309 тис.грн., що майже втричі більше, ніж торік. На сьогодні виконано ремонт міських доріг на суму 2 млн. 660 тис.грн. Відремонтовано 50 щебеневих і 39 асфальтових доріг. Ремонт, як і обіцяно полтавцям, починали з околиць. На 7 вулицях відновлені тротуари, встановлено 66 дорожних знаків, нанесено 77 тис.м2 дорожньої розмітки, капітально відремонтовано світлофорні об’єкти на перехрестях вулиць Кагамлика-Матросова, Фрунзе-П.Мирного, Грушевського-К.Шосе, Автотраса-Серьогіна, Фрунзе-Шевченка, Миру-Панянка, Сінна-Жовтнева та на площі 1100-річчя Полтави. На вулиці Фрунзе облаштовано 560 м турнікетного загородження. Для експлуатації вулиць у зимовий період уже заготовлено 5 тис.тон піску і піщано-соляної суміші. Проведено ремонт і прочистку зливної каналізації на вулицях Соколова, Ватутіна, Ст.Фронту, Н.Базар, Тевелєва, Ш.Алейхема, Калініна та інших



 
Автор: editor
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 25 від 20 червня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх