Комунальна аварійно-диспетчерська служба, яка цілодобово виконує термінові сантехнічні роботи та роботи на електромережах, чекає на реорганізацію. До Центру зайнятості подані заявки про звільнення у зв‘язку із цим 27 працівників цієї служби. Проте міська «аварійка» не зникне, а лише змінить форму власності – стане ТОВ, куди перейдуть на роботу звільнені працівники.
– Є рішення сесії – передати в оренду аварійно-диспетчерській службі цілісний майновий комплекс. Ініціатива належить самій службі, як і ідея щодо реорганізації, – прокоментував даний факт Олександр Любенко, начальник управління житлово-комунального господарства.
Анатолій Кубанов, начальник аварійно-диспетчерської служби, запевняє, що населення нічого не втратить від реорганізації. І «аварійку» можна буде викликати у будь-який час доби.
– Наша служба як виконувала свої функції, так виконуватиме їх і надалі, додаткової плати за послуги не буде, – каже він. – Ми співпрацюємо з управляючими компаніями. Вони перераховують нам частину коштів від ексвитрат (плати за утримання житла – ред.), за які сплачують мешканці. Із кожного квадратного метру житлової площі нам іде 2,2 коп. На ці кошти аварійно-диспетчерська служба і виконує роботи у житлових будинках.
За словами пана Кубанова, реорганізація дасть можливість аварійній службі перейти із загальної системи оподаткування на єдиний податок, а значить – зекономити гроші. Наразі ж, за існуючого законодавства, комунальне підприємство не може бути на єдиному податку.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.