Дві телефонні лінії на яких вислуховуватимуть скарги громадян та реагуватимуть на них, запрацюють у міськвиконкомі вже найближчим часом. Так відреагувала міська влада на ідею Президента бути ближчим до своїх громадян і чути про їх проблеми із перших вуст. Головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу Євген Яцина повідомив, що цього місяця такий телефон довіри уже запрацював для полтавчан.
Один із телефонів довіри органів виконавчої влади Кременчука працюватиме цілодобово на базі відділу контролю оперативних служб (063). Щодо другого, то єдиного номеру телефону за яким сидітиме черговий чиновник не буде. Замість цього у робочі дні заступники міського голови та начальники відділів міськвиконкому почергово відповідатимуть на дзвінки громадян. Графік чергування і номери телефонів ще не затверджено. Але мер має підписати його вже найближчим часом і ми обов'язково надрукуємо цю інформацію. Якщо питання від мешканця стосуватиметься іншого відомства (наприклад, чергує завідувач відділу культури, а скаржаться на роботу транспорту), то це питання передаватиметься у контрольно-ревізійний відділ, а далі у відповідне відомство для реагування. Передбачено, що дзвінки заноситимуться до спеціального журналу реєстрацій.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.