Чиновники планують повернути радянське минуле і зробити тролейбуси головними перевізниками. Маршрутки ж зможуть підвозити пасажирів лише до тролейбусних ліній. Сам тролейбусний парк влада збирається оновити, а новий порядок руху – відпрацювати. Однак самі кременчужани не поспішають радіти цим перспективам...
– Маршрути «Річковий вокзал – НПЗ», «Річковий вокзал – Колісний завод» ми маємо віддати тролейбусному управлінню. Маршрутки повинні піти з тих магістралей, де є тролейбуси. Вони мають підвозити пасажирів лише до тролейбусних ліній.
Такий лейтмотив заяви мера міста Миколи Глухова пролунав 7 березня під час засідання у міськвиконкомі. При цьому керівник міста спирався на відповідну норму Закону про електротранспорт. Закон наголошує, що на автомагістралях, де є тролейбус, він повинен бути визнаний головним перевізником, як це було за часів СРСР.
Місто вже закупило перші три новенькі тролейбуси, пристосовані для комфортабельного перевозення інвалідів. Цього ж року міська влада планує придбати ще 20 штук.
– До кінця року плануємо поставити на Полтавщину 40 тролейбусів українського виробництва із низькою підлогою, – зазначив під час візиту до Кременчука заступник міністра ЖКХ Руслан Крамаренко. – Постачання для Полтави і Кременчука буде здійснюватися рівними частками – по 20 штук.
Він додав, що міністерство передбачило дві схеми придбання тролейбусів. Перша – прямі закупівлі – уже введена минулого року в Полтаві та Кременчуці. Друга, яка буде втілюватися в життя, – придбання тролейбусів за лізінговою схемою.
– Ми шукатимемо кошти, щоб зробити перший внесок для оплати лізингу і придбати 20 тролейбусів для Кременчука, – підтвердив реальність намірів Міністерства ЖКГ мер Микола Глухов.
Однак, аби здійснити задумане і зробити тролейбус головним перевізником на центральних магістралях, Кременчуку необхідно придбати щонайменше 40 тролейбусів. При цьому мер не виключає можливості придбання замість тролейбусів і автобусів з низькою підлогою, які б також перевозили пасажирів із центру до Молодіжного та колісного заводу.
Кременчужани не люблять «рогатих»
Чи влаштують нові ініціативи мерії самих городян? Більшість із опитаних репортером «Телеграфа» пасажирів, що чекали транспорту на зупинці «Героїв Сталінграда», поставилися до цього вкрай негативно.
– Та на тролейбусі їхати до центру 40 хвилин, тоді як на маршрутці лише 20! – впевнена студенка Ольга Дроботенко. Її підтримав і електрозварник Олексій Губенко. Він пригадав, як років 15 тому з Молодіжного неможливо було виїхати тролейбусом до центру, особливо у години пік. Натомість пані Валентина Середа розповіла нам, що недавно була у Мурманську, і робота тамтешніх тролейбусників їй дуже сподобалася:
– Там також раніше було безліч маршруток, але зараз залишилися переважно тролейбуси. Вони тепер їздять швидко і комфортно. Просто налагодили їх рух, і люди залишилися задоволеними.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.