«У кросівок підошви брудні, ми їх не візьмемо!»: як поміняти товар, який вам не підійшов

10.08.2019, 12:02 Переглядів: 12 955 Коментарів: 4

 

Кременчужанка Ольга поділилася з «Телеграфом» власним досвідом – з чим вона стикнулася, коли хотіла поміняти пару взуття у магазині

Чи траплялося з вами так, що ви купували у магазині товар, потім розуміли, що він вам не підходить, і намагалися поміняти його, але стикалися з труднощами? У подібній ситуації опинилася й кременчужанка Ольга, яка поділилася з «Телеграфом» власним досвідом.


В одному зі спортивних магазинів міста Ольга купила дочці кросівки. У цьому магазині вони купували речі не вперше та мали дисконтну картку. Повна вартість взуття становила 990 грн, але зі знижкою Ольга за покупку заплатила 891 грн. Проте удома вони з дочкою дійшли висновку, що кросівки замалі, і вирішили поміняти їх на розмір більше. Але, як виявилося, зробити це буде не так просто.


 


Крок перший. Подзвонити та прийти до магазину


Наступного дня зранку Ольга подзвонила до магазину та дізналася, чи може вона поміняти кросівки на іншу пару, їй відповіли згодою. Проте коли дівчина приїхала до магазину з чеком та покупкою, їй відмовилися обміняти взуття, мотивуючи це тим, що підошви кросівок брудні, отже, взуття вже було у вжитку.


 


- Але ж я чесно сказала, що дочка ходила у ньому лише у магазині під час примірки та вдома, на вулицю не виходила, - розповідає Ольга.



Крок другий. Викликати поліцію


Ольга зізналася, що вирішила викликати поліцію, аби це налякало працівників магазину і вони виконали обіцяне, проте цього не сталося. Коли приїхали поліціянти, побачивши взуття, вони зробили висновок, що воно дійсно не виглядає зношеним. Ольга написала заяву, проте й це результату також не дало.



Крок третій. Зателефонувати на гарячу лінію магазину


Тоді кременчужанка зателефонувала на гарячу лінію магазину, там пообіцяли розібратися із ситуацією, для цього попросили надіслати їм фотографії взуття Вайбером. Через годину очікування Ольга отримала таке повідомлення:


Ми спілкувалися із завідувачкою магазину і вона повідомила, що на кросівках є явні сліди того, що їх носили. На жаль, ми вам нічим допомогти не можемо.



Крок четвертий. Звернутися до служби захисту прав споживачів


Патрульні поліцейські порадили кременчужанці звернутися до Держпродспоживслужби, яка займається питанями захисту прав споживачів. На гарячій лінії Ользі порадили написати заяву на ім'я директора магазину, у цьому випадку продавець або завідувач повинні будуть цю заяву прийняти, не звернути на неї уваги вони просто не мають права.


На гарячій лінії у кременчужанки прийняли її запит, але сказали чекати протягом 14 днів. Та дівчина розуміла, мине два тижні — і тоді вже продавці матимуть повне право відмотивися поміняти їй пару взуття.



Крок п'ятий. Піти до адвоката та написати скаргу на ім’я директора мережі магазинів до Києва


Далі Ольга з чоловіком вирішити «йти ва-банк» та звернулися до адвоката:


- Ми з чоловіком не пошкодували коштів (за візит до адвоката подружжя заплатило 200 грн – ред.) та вирішили скористатися допомогою і порадитися з юристом, бо для нас це вже стала справа принципу.


Адвокат пояснив, що треба писати скаргу на ім’я директора мережі магазинів у Києві та допоміг її правильно скласти. Скаргу Ольга роздрукувала у двох екземплярах: один екземпляр вона мала віддати до магазину, де його повинні були підписати та надати директору, а другий залишався їй.


   


Завідувачка магазину відповіла, що у неї за законом є тиждень на розгляд цієї скарги, протягом якого вона не передасть її далі та не підпише.


Після такої відповіді кременчужанка попередила працівників магазину про те, що направить поштою листа зі скаргою до Києва.


- Наступного дня після обіду ми вже збиралися їхати на пошту, аби підправити скаргу листом до Києва, але нам зателефонували та нарешті погодилися поміняти пару взуття, - підбила підсумок справи Ольга.



Крок шостий. Нарешті забрати кросівки на розмір більше


Тільки пройшовши ось такі етапи, кременчужанка Ольга отримала можливість поміняти кросівки дитині.


Дівчина впевнена: через те, що не досить добре знаємо закони, ми не вміємо захищати та відстоювати власні права, тому потрапивши у подібні ситуації, погоджуємося з ними і часто навіть не намагаємося щось змінити.



А що ж каже закон у подібних випадках?


Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», будь-який український покупець має право обміняти товар у магазині протягом 14 днів. Проте тут треба зважати на певні умови.


1. Звертайте увагу у магазині на те, що деякі товари не підлягають обміну та поверненню, адже вони, наприклад, продаються по розпродажу.

2. Товар, який ви хочете повернути або обміняти, повинен зберегтися у тому вигляді, у якому його купували.

3. Обов’язково збережіть касовий або товарний чек, бо без його наявності ви не зможете здійснити обмін.

4. Після придбання товару має пройти не більше 14 днів, після цього строку ви втратите право обміняти покупку.


Якщо виконані усі ці умови, можете сміливо звертатися до магазину, у якому здійснили покупки.


У випадку, коли на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право повернути товар до магазину і одержати назад свої гроші.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 4

0
12 серпня 2019 10:36

Я купував в Міда навпроти бувшого КІТа по акції єдину що залишилась пару взуття. Питаю - а можна ми приміряємо вдома, і якщо не підійдуть то вернемо? - без проблем, тільки перезвоните ось по цьому номеру телефону якщо не підійде. Приніс додому, сину вигляд сподобався, підійшли ідеально


3 1
4 730
1
12 серпня 2019 10:43

Цитата: почемучка
купував в Міда
неплохая обувь там


4 4
171
12 серпня 2019 11:18

Цитата: почемучка

Я купував в Міда навпроти бувшого КІТа по акції єдину що залишилась пару взуття. Питаю - а можна ми приміряємо вдома, і якщо не підійдуть то вернемо? - без проблем, тільки перезвоните ось по цьому номеру телефону якщо не підійде. Приніс додому, сину вигляд сподобався, підійшли ідеально

до чого це тут?


6 1
540
1
12 серпня 2019 11:55

Цитата: zzzzzz

Цитата: почемучка
купував в Міда
неплохая обувь там

И персонал класс, мне ботинки моего размера нашли в другом городе, привезли в Кременчуг и на следующий день я их купил.



Цитата: route 66

Цитата: почемучка

Я купував в Міда навпроти бувшого КІТа по акції єдину що залишилась пару взуття. Питаю - а можна ми приміряємо вдома, і якщо не підійдуть то вернемо? - без проблем, тільки перезвоните ось по цьому номеру телефону якщо не підійде. Приніс додому, сину вигляд сподобався, підійшли ідеально

до чого це тут?

До того, що в різних магазинах різне відношення до покупців.


6 2

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 32 від 8 серпня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх