«Кременчуцький ТелеграфЪ» з’ясував, чи були скарги на «карету швидкої» до нещасного випадку 2-3 червня, що показав аналіз крові постраждалої, та що бачили і відчували свідки події
Із 2 на 3 червня у Кременчуці на станції швидкої допомоги трапився прикрий випадок – фельдшер із 30-річним стажем пані Ірина знепритомніла у салоні автомобіля під час виконання робочих обов'язків і опинилася на лікарняному ліжку. Постраждала та її рідні вважають, що це сталося через отруєння вихлопними газами, що потрапляли до салону автомобіля.
Екіпаж №12
- Дійсно у нас трапилася така ситуація, під час роботи стало погано фельдшеру швидкої допомоги, - розповідає головлікар Кременчуцької станції екстреної медичної допомоги Ігор Дубницький. - Мене про це повідомили, на жаль, аж о 8-й ранку, коли я прийшов на роботу, а її уже госпіталізували до Центральної районної лікарні.
Як розповів очільник «швидкої», жінка працювала у одній бригаді, а пізніше, після завершення робочої зміни водія, була направлена до іншої.
- Фельдшерів пересадили до іншого екіпажу - №12, - розповідає Дубницький. - Це авто було досить старим - 2006 року випуску - у нас таких автомобілів, на жаль, чотири. Ці машини не нові, відповідно на них не дуже хочуть працювати. Інші дванадцять автомобілів - це нові Peugeot, які ми отримали нещодавно. Того вечора працівники змінили автомобіль, поїхали на підстанцію в Крюків, прийняли виклик і нашій працівниці стало погано.
«Протест» ніхто не почув
Водій екіпажу №12 Микола Скапа згадує, що фельдшери ще перед виїздом не хотіли працювати на цьому автомобілі, але їх «протест» ніхто не почув:
- Вони ще звечора не хотіли їхати в цій машині, а чому, я не питав. Згодом ми виїхали до Крюкова.
Колега Ірини та безпосередній свідок, пані Яна, згадує, що коли вперше сіла до тієї «швидкої», вже тоді відчула у салоні неприємний запах:
- Відчувався він одразу, а пізніше, коли авто у дорозі заглохло і водій почав його заводити, мені стало першити у горлі, а потім з’явився головний біль та запаморочення.
Коли Ірині стало погано, вона намагалася сама собі допомогти, але це не дало результату.
- Потім уже ми почали надавати їй допомогу. Її стан не кращав, очі дуже сльозилися, обличчя почервоніло, з’явилися сильний головний біль і високий тиск, який нічим не збивався, - каже Яна.
Що показав аналіз крові
Госпіталізували жінку до Центральної районної лікарні аж вранці. З приводу аналізів на вміст карбоксігемоглобіну (сполуки, що виникає в організмі при отруєнні чадним газом), то його все-таки провели, але значно пізніше від рекомендованого часу – кількох годин після отруєння. Час госпіталізації постраждалої 8.20, час забору крові - 9.15. Після цього кров була поміщена до холодильної камери, а згодом передана до 3-ї лікарні, де її вдалося перевірити на наявність сполуки. Реакція виявилася негативною, проте остаточних висновків щодо причини погіршення стану здоров’я ще немає і кожна зі сторін має свої версії того, що сталося.
- Я гадаю, що ми отруїлися, бо в мене також були схожі симптоми. Коли ми приймали цю машину, я повідомила старшого лікаря, що відчула у ній неприємний запах. На мої слова він відповів – їдьте, спробуйте, потрібно обслужити мінімум три виклики. Але після того, як я вдруге подзвонила і сказала, що вже стало погано Ірині та мені, почула у відповідь, що треба прийняти ще один виклик і тільки потім повернутися, - розповідає Яна.
За словами медпрацівниці, ще напередодні вона почула від своїх колег, які працювали на цьому авто, що їм також було недобре. І хоча звернулася до старшого лікаря: «у вас двом фельдшерам було погано, чого ви нас тоді саджаєте на цю машину?», всеодно довелося їхати.
Хто відповідатиме?
Головний лікар «швидкої» Ігор Дубницький вважає, що зараз остаточно казати про конкретний діагноз неможливо, адже має пройти розслідування. Тому найближчим часом автомобіль, який керівник після скарги зняв з експлуатації, огляне спеціальна технічна комісія.
- Справа в тому, що після медичної реформи 2013 року ми відповідаємо лише за медичну частину – за роботу медпрацівників. За весь транспорт, роботу водіїв, проведення техогляду, закупи запчастин та інше зараз відповідає об’єднане автогосподарство підприємств і медзакладів області. Відповідно їхній механік випускає на лінію машину, гарантуючи, що вона у справному стані, - каже пан Ігор.
Щодо технічного стану автомобіля, то старший механік підприємства Сергій Панасенко запевняв, що на екіпаж №12 скаржилися лише один раз – коли у нього прогорів глушник, але наступного дня все полагодили і скарги припинилися.
За словами пані Яни і вона, й Ірина планують надалі працювати на «швидкій». Яна каже, що дуже вдячна головному лікарю Ігорю Дубницькому, за те, що він миттєво зреагував на скаргу і заборонив виїжджати на виклики на авто №12.
- Машину одразу зняли і нікого з людей туди не саджали. Велике спасибі Ігорю Яковичу, що він не саджав туди далі людей, а прислухався до нас, своїх колег, за це йому велике дякую. А далі нехай розбираються, чому механіки і старший лікар не реагували на повідомлення.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.