Оштрафували кременчужанина, який порівняв президента з Гандоном

28.04.2020, 15:35 Переглядів: 54 157 Коментарів: 28

 

Чоловіка визнали винним у дрібному хуліганстві

Днями Крюківський районний суд Кременчука розглянув справу щодо чоловіка, який порушив адмінстаттю 173 (Дрібне хуліганство). Мова йде про випадок, що стався 6 березня біля центральної прохідної КВБЗ. Кременчужанини В'ячеслав влаштував одиночний пікет, щоб висловити свою думку щодо правління Зеленського. Казав, що слова на плакаті - не образа, а порівняння з письменником-фантастом Івом Гандоном.


Того дня на чоловіка склали протокол. Написані слова розцінили як матюки.


У судовому засіданні чоловік свою вину не визнав. Пояснив, що мав на меті не образити когось, а порівняти фрази та вислови з фантастичними історіями французького письменника-фантаста. Зробив плакат особисто, щоб привернути до себе увагу президента України, який з робочим візитом повинен був приїхати до КВБЗ, написав зеленою фарбою «ЗЕ ГАН ДОН» та зверху зазначив зеленим фломастером «ст.15 Конституції України», що означало, що в Україні цензуру заборонено. Образити нікого не хотів та не мав наміру на це.


У результаті суд визнав кременчужанина винним та наклав 51 гривню штрафу. Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови.


Текст постанови тут.


Стаття 173. Дрібне хуліганство
 
Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, -


тягне за собою накладення штрафу від 51 до 119 грн або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.


Варто зауважити, що схожий випадок стався у 2019 році в Київській області. Чоловіка визнали винним у дрібному хуліганстві, адже той назвав мера «гандоном». На це рішення подали апеляцію, в якій просили скасувати постанову суду та закрити провадження. Обґрунтовували тим, що подія сталася не у громадському місці, а між двома особами, які мали приватну розмову. Під час неї один зі співрозмовників назвав іншого прізвищем французького письменника-фантаста «Ів Гандон», оскільки вважав, що його опонент, як французький письменник, розказує фантастичні речі. У результаті Київський апеляційний суд скасував постанову суду першої інстанції та закрив провадження за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.


коментар юриста

Руслан Ульянов, адвокат

З цим рішенням погодитись не можна. Слід його оскаржувати. По-перше, воно не мотивоване, бо це слово не відноситься до нецензурних і мала би бути щонайменше філологічна експертиза або посилання на відповідне джерело, де визнано його нецензурним. По-друге, є ст. 34 Конституції щодо свободи думки. По-третє, є судовий прецедент, на який послались у статті. З високою вірогідністю ЄСПЛ визнає таке рішення порушенням Конвенції.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 28

439
28 квітня 2020 15:42

Тогда надо и 95 квартал оштрафовать,или им можна.


106 7
0
28 квітня 2020 15:43

Так я и не понял за что оштрафовали мужика. Кстати, было одно дело в каком-то городе (где-то под Киевом) Мэр обиделся и подал в суд. Так же присудили 51 грн, но мужик подал аппеляцию и выиграл

 

Апелляционный суд, пересмотрев видео происшедшего, пришел к выводу, что фразой «гандон» в контексте разговора мужчина действительно сравнил мэра с французским писателем-фантастом, поскольку считал, что тот рассказывает фантастические вещи. Суд указал на недоказанность того, что ответчик действительно хотел обидеть мэра, а не просто вспомнил фамилию писателя

43 4
0
28 квітня 2020 17:02

Так и напрашивается анекдот про Ржевского, виконта де Бражелона и д’Артаньяна


11 1
642
28 квітня 2020 17:52

Начебто, чоловік не прав!


33 16
1 328
28 квітня 2020 17:53

Мне интересно, если бы как прецендент, недалеко от Вячеслава одновременно стоял другой пикетчик с плакатом, на котором написано "Зе - не Гандон!". В пояснениях указав, что мол стою в противовес Вячеславу. Как АнтиВячеслав. И в корне не согласен с его заявлением. Что Владимир Зеленский ни в коем случае не может быть Гандоном, он гораздо хуже...

Какая мера наказания была бы применена ко второму пикетчику?


71 11
0
28 квітня 2020 18:25

А чего в рубрику криминал? Про культурных деятелей в культуру ж раздел.


37 0
672
28 квітня 2020 19:43

Виходить,що на 100 грн.:гандон,гандон і на 8 грн гівнюк.


34 0
424
28 квітня 2020 19:59

Цитата: gansit
Тогда надо и 95 квартал оштрафовать
та там всім пожиттєві світять ,за їхні "жарти" тупі.
Цитата: gansit
или им можна.

тимчасово ,поки головний клоун при владі.


49 7
0
28 квітня 2020 21:34

Цитата: evil

Мне интересно, если бы как прецендент, недалеко от Вячеслава одновременно стоял другой пикетчик с плакатом, на котором написано "Зе - не Гандон!". В пояснениях указав, что мол стою в противовес Вячеславу. Как АнтиВячеслав. И в корне не согласен с его заявлением. Что Владимир Зеленский ни в коем случае не может быть Гандоном, он гораздо хуже...

Какая мера наказания была бы применена ко второму пикетчику?

А ведь мужик мог-бы просто извиниться:

Заходит учительница в класс, а на доске написано "Таня-$$$$$"
Сообравшись с мыслями она понимает кто это сделал и вызывает Вовочку к доске:
- Значит так, Вовочка, щас три раза говоришь, что Таня не $$$$$, а потом извиняешься.. понял?!
- Да-а..
- Начинай..
- Таня не $$$$$.

- Таня не $$$$$?!

- Таня не $$$$$??? Ну извините!!!

 


14 2
672
29 квітня 2020 07:28

Цитата: mangust-1
Виходить,що на 100 грн.:гандон,гандон і на 8 грн гівнюк.

Вибачаюсь,на 110 грн.Арифметика кульгає...


5 1
0
29 квітня 2020 08:47

Не прийнявши аргументи пікетчика суддя фактично визнав, що порівнювати Зе  з письменником-фантастом некоректно, а правильніше дійсно його порівняти з виробом №2. Я б навіть не оскаржував це рішення smile


22 1
187
29 квітня 2020 08:53

100 % прав за Зе Г....а


19 5
294
29 квітня 2020 10:56

З цим рішенням погодитись не можна. Слід його оскаржувати. По-перше, воно не мотивоване, бо це слово не відноситься до нецензурних і мала би бути щонайменше філологічна експертиза або посилання на відповідне джерело, де визнано його нецензурним. По-друге, є ст. 34 Конституції щодо свободи думки. По-третє, є судовий прецедент, на який послались у статті. 

 

З високою вірогідністю ЄСПЛ визнає таке рішення порушенням Конвенції


14 4
1 328
29 квітня 2020 11:37

Цитата: ulyanov
З цим рішенням погодитись не можна. Слід його оскаржувати.

Цитата: ulyanov
З високою вірогідністю ЄСПЛ визнає таке рішення порушенням Конвенції

Ви вважаєте що людині, яка працює маляром на одному з місцевих підприємств статки дозволяють займатися юридичною казуїстикою тривалістю кілька років? Людині яка виживає з зарплати до зарплати то коштовне задоволення.

Це інший ваш "клієнт" Проценко може дозволити собі таке задоволення. Грошенята від держави приховав. Офіційна зарплатня чимала. Плюс на фестивалив. Плюс дядя Юра шось дав. То йому можна в ЄСПЛ гратися. На камеру для фото вдягав шикувавсь у вишиванці, одночасно подаючи позов проти України. Такий собі поцреот. Знедолений поцреот. На вшанування з нагоди Голодомору приперлося у білих кальсонах, а на зустріч із тим кого порівняли із Гандоном вирядилось як молодята на весілля.  Як там доречі справи? Скоро зубожіла родина поцреотів Проценків відсудить у держави гроші? 

 

 

 


14 6
294
29 квітня 2020 12:06

Цитата: evil
Скоро зубожіла родина відсудить у держави гроші?

У вас доволі викривлене уявлення про "добро" і "зло" і багато деструктивної енергії.

 

Якщо держава в цьому випадку і заплатить родині Проценко гроші, то це станеться не тому, що Проценко "погані", а тому, що держава не забезпечила при здійсненні правосуддя дотримання загальноприйнятих в цивілізованому світі прав людини на справедливий суд та не забезпечила видання якісних законів.

 

Звертаю вашу увагу на те, що "пролетарське" походження не є гарантією від того, що державна машина, яка буде діяти без контролю, не розчавить вас або ваших рідних при нагоді. Тому "справа Проценко" в ЄСПЛ має значення для кожного з нас.



Цитата: evil
статки дозволяють займатися юридичною казуїстикою тривалістю кілька років?

Хто не хоче - той не займається. Це справа добровільна


4 4
1 328
29 квітня 2020 14:17

Цитата: ulyanov
...держава не забезпечила...дотримання прав людини на справедливий суд та не забезпечила видання якісних законів.

Це огидно та принизливо. Людина у власній декларації декілька років поспіль приховувала доход від праці помічником народного депутата. Людина яка плювала на закон, вимагає законності відносно себе. Ну ти по щурячи надурив державу, стули вже дзьобика та мовчки приховуй доходи далі. Але ж ненажерлося. Царька образили. Тут цілком діло у людській гідності. 

Цитата: ulyanov
Тому "справа Проценко" в ЄСПЛ має значення для кожного з нас.

Дякую. Посміявсь. Бідолашний принижений, ображений, нещасний та знедолений Проценко. Ми всією країною вболюваємо за його тяжку долю. Він вартий на номанацію Премії імені Сахарова. "Справа Проценка" - про неї треба віщувати на весь світ. Про це має знати Парламентська асамблея Ради Європи.


12 4
294
29 квітня 2020 15:51

Цитата: evil
Людина у власній декларації декілька років поспіль приховувала доход від праці помічником народного депутата.

Я вам трошки нагадаю, що "корупціонерами" Проценко були визнані не за те, що щось десь приховували, а за те, що відкрито проголосували на сесії міської ради за призначення Руслана Проценко членом виконавчого комітету міської ради. При цьому політичний виграш у виборах і полягає саме в тому, що переможці таких виборів обіймають посади у владі. Тобто, таке голосування є правом депутата і заборонене бути не може, оскільки втрачається будь-який сенс в політичній боротьбі: вибори виграв, але як депутат, одразу поражаєшся в правах щодо голосування за призначення на посаду. 

 

З цього приводу і була подана скарга до ЄСПЛ.

Цитата: evil
Людина яка плювала на закон,

Хіба не справедливий суд за встановленою процедурою має вирішити, хто плював на закон, а хто ні? Чи анонімного evilа достатньо ?

 


4 7
1 328
29 квітня 2020 19:29

Цитата: ulyanov
Хіба не справедливий суд за встановленою процедурою має вирішити, хто плював на закон, а хто ні? Чи анонімного evilа достатньо ?  

Ні. Достатньо подивитися декларацію про доходи Проценка та інформацію про помічників нардепа на платній основі Шаповалова 7 та 8 скликання на сайті posipaky.info. Потім знову звірити декларацію про доходи Проценка, та побачити шо ця діяльність ані в одній  декларації  не відображена. Хоча згідно закону має бути. Навіть, якшо б вона була безоплатною. 

Я цікавався, скількі може отримувати помічник нардепа. Згідно даних у мережі у середньому така плата дорівнювала 10 тис грн. на місяць. Таким чином можна припустити, шо за 8 років тяжкої праці Проценко від Шаповалова отримав щонайменьше 1 млн. грн. Ця сума ніде не задекларована. Як би ваш клієнт наче ущєрбний обдєльонний і абіжєний не подавав іск до ЄСПЛ, то може б я не звертав уваги. Але ж воно як щур. Комусь в Україні немає грошей на лікування. А хтось ніяк не може нажертися. Все мало. А як подивится світлини - такий прям щирий поцрєот у вишиванці...

Да. І що до справедливого суду...В нас його немає. Тількі продажні шльондри за досить невеликим вийнятком.


11 2
294
29 квітня 2020 20:49

Цитата: evil
Потім знову звірити декларацію про доходи Проценка, та побачити шо ця діяльність ані в одній  декларації  не відображена

Обовязок подавати е-декларації виникла лише в 2015 році. Те, що було до того, якщо воно не стало нерухомим або цінним майном ніяк не відображається в деклараціях.

Якщо це була його основна робота, то і паперову декларацію подавати було не обовязково.

Цитата: evil
справедливого суду...В нас його немає.

Він сам собою ніколи і не зявиться. Для цього слід попотіти всьому суспільству.

А якщо будемо чекати, як біля моря погоди - то ніколи і не буде


5 6
1 328
29 квітня 2020 21:31

Цитата: ulyanov
Обовязок подавати е-декларації виникла лише в 2015 році. Те, що було до того, якщо воно не стало нерухомим або цінним майном ніяк не відображається в деклараціях. Якщо це була його основна робота, то і паперову декларацію подавати було не обовязково.

Сейчас на дворе 2020 год. Речь идет именно о периоде с 2015 года. Вплоть до 2019 замы мэра Проценко и Пилипенко указаны помощниками депутата Шаповалова на платной основе. Ни у одного ни у другого эти доходы не указаны в декларациях. 


12 2
294
30 квітня 2020 00:13

Слабо в це віриться.

Сумісництво на їх посадах заборонене, як і виконання будь-якої оплачуваної роботи, крім наукової та  викладацької,  тому навряд чи вони були помічниками на платній основі, бо таке ж питання дуже швидко і легко контролюється.

 

Отже,  якщо і були - то, скоріше за все,  на громадських засадах.

 

 


2 11
1 328
30 квітня 2020 08:43

Цитата: ulyanov
Слабо в це віриться. Сумісництво на їх посадах заборонене, як і виконання будь-якої оплачуваної роботи, крім наукової та  викладацької,  тому навряд чи вони були помічниками на платній основі, бо таке ж питання дуже швидко і легко контролюється.   Отже,  якщо і були - то, скоріше за все,  на громадських засадах.

Если бы, да кабы. В нашей стране возможно все! В данный момент имеющиеся предоставленные данные говорят о другом.

Посіпаки — це відкрита база даних помічників народних депутатів України створена на основі офіційної інформації Апарату Верховної Ради України.
Что тут непонятного? Аппарат ВРУ брехуны? Оговорили Проценко и Пилипенко? 
 


12 3
294
30 квітня 2020 10:11

Цитата: evil
Посіпаки — це відкрита база даних помічників народних депутатів України створена на основі офіційної інформації Апарату Верховної Ради України.

Якщо чиновник отримував доход і не декларував його - то це, безумовно, є порушенням закону.

 

Але Проценко доходів від ВР не отримував в 2015-2020 роках


3 8
294
30 квітня 2020 13:33

Цитата: evil
Аппарат ВРУ брехуны?

Думаю, сайт "посіпаки" дає щодо цього невірну інформацію


2 7
0
1 травня 2020 15:10

Решение Крюковского суда дэ-юре ..есть решение  Апеляционного  Суда Украины за прошлый год и Суд установил что слово "гондон" не есть словом оскорбительным и тут никак не можно поименять хулиганство ..Опротестуйте решение суда выпиской из реестра судовых решений Украины и покажите им в канцелярию или апеляцию в Полтаву ...



“Ст. 62 Конституції України закріплює принцип судочинства – презумпцію невинуватості, відповідно до якого особа, яка притягується до відповідальності може бути визнана винною і покараною лише за умови, якщо її вина буде доведена в передбаченому законом порядку і встановлена рішенням суду. Державні органи не мають права перекладати обов`язок доказування на особу, яка притягується до відповідальності. Усі сумніви щодо доведеності вини особи, тлумачаться на її користь, і оскільки переконливих доказів того, що ОСОБА_1 , сказавши слово «гандон», хотів тим самим образити ОСОБА_2 , а не згадав прізвище французького письменника-фантаста, в матеріалах справи відсутні, то всі сумніви щодо нього вирішуються на користь притягнутої особи. Відповідно до п.1 ч.1 ст.247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення”, – повідомляється у Єдиному реєстрі судових справ.


3 0
0
3 травня 2020 11:52

Так у него не слова про президента не написано. Вот перед президентскими выборами, ещё до начала агитации по городу уже висели плакаты "Зе Прийде весна будемо саджаты" и тому подобное. Я ещё тогда сперва не понял к чему это. А юридически ж не подкопаешся. Ни фамилии и ни слова о кандидате в президенте. И тут нету ни фамилии ни фото. Может это типа по английски "Лондон Зе кэпитал оф Грейт Британ"


11 0
0
15 травня 2020 15:59

очень странно, суд признал зеленского *** ?

это маразм

неплохо бы скинуться на нормального юриста для

репрессированого зе властью гражданина

само собой нужен ЕСПЧ,

полный правовой беспредел

*** *** *** и потому *** некоторые *** проимышленные ***

*** *** , *** общества

и никакой цензуры в Украине нет, 

так как зеленский *** избранный Президент


1 0
0
25 травня 2020 15:02

на сотку куражнулся нормально-правда еще судовой сбор )


0 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх