Минуло не більше тижня, як правоохоронці виїжджали на псевдозамінування ліцею №4. Певно, зрозумівши, що в такий спосіб можна безкарно зірвати уроки, 28 квітня невідомі зловмисники змусили хвилюватися вчителів та учнів школи №14. Цього разу невідомий жартівник о 14.14 зателефонував до чергової частини міського відділу внутрішніх справ і повідомив про замінування школи. Правоохоронці наказали всім негайно вийти з приміщення. Учням повідомили, що занять не буде. Частина з них розійшлась по домівках. Інші з цікавістю спостерігали за подіями. А тим часом на місце прибули працівники міліції, “швидкої”, аварійної служби газу, пожежники, інспектори ДАІ...
Другий дзвінок пролунав о 14.26. Той же самий жартівник заявив, що школу підірвуть о 15.10. Проте у зазначений час “Ч” вибух не пролунав. Досконало обстеживши приміщення силовики не знайшли у ньому ніякої вибухівки.
Як розповів у вівторок в.о. начальника міської міліції пан Кривошеєнко, наразі відповідні служби проводять оперативні заходи з виявлення невідомого зловмисника. До міліції викликають викладачів, які можуть впізнати голос 'жартівника'. Крім того міліціянти перевіряють учнів, які були відсутні на заняттях або відпрошувалися з них. Аналогічні роботи тривають і з виявлення злочинця, що в квітні “замінував” школу №18 та ліцей №4. На хуліганів та їх батьків чекає велика сума штрафу.
Як повідомили “Телеграфу” в облуправлінні міліції, правоохоронці мають достатньо знань та техніки аби знайти анонімних терористів. Так нещодавно працівники Гадяцького райуправління міліції затримали двох учнів загальноосвітньої школи селища Сари, яких підозрюють в телефонному 'замінюванні' школи. Оперативники встановили, що організаторами «теракту» є двоє братів, учні цієї ж школи (один п'ятикласник, другий – учень дев'ятого класу). Безпосереднім організатором був молодший брат, а виконавцем дзвінків – старший, причому по телефону він говорив, імітуючи голоси інших людей, що ускладнило пошуки злочинця.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.