23 вересня, близько 23.30, на залізничному переїзді в районі школи №7 (Крюків) швидкий потяг «Харків – Одеса» зім‘яв позашляховик Mitsubishi Pajero. Електровоз із уламками автомобіля зупинився у 438-ми метрах від переїзду. У салоні був суддя одного із районних судів Кременчука. Аби дістати його, МНС-никам довелося розрізати кузов. Водієві, за словами рятувальників, пощастило: електровоз закінчив «їсти» позашляховика якраз біля його голови, а зчіплювання пройшло у кількох сантиметрах від судді. Чоловіка відвезли до однієї з міських лікарень із попереднім діагнозом «закрита черепно-мозкова травма та струс головного мозку». На рятувальні роботи та слідчі дії правоохоронців пішло три години. Пасажири потягу скрасили своє очікування спогляданням розтрощеного Mitsubishi та метушнею біля нього.
Чому відбулося зіткнення, «Телеграфу» розповіли рятувальники з міськуправління МНС та у Кременчуцькій транспортній прокуратурі. За словами перших, очевидці стверджують, що автомобіль виїхав на переїзд, коли шлагбаум був опущений, працювала сигналізація. При наближенні електровозу, позашляховик звернув на колію і поїхав від поїзда по залізничному полотну… У прокуратурі про цю дорожньо-транспортну пригоду розповіли доволі сухо:
– Йде перевірка стосовно того, порушив чи ні водій пункти 20.5 і 20.7 Правил дорожнього руху України, – заявив міський транспортний прокурор Вадим Кохно. – У чоловіка було відразу взято кров для аналізу на вміст алкоголю.
Відомо, що пункт 20.5 ПДД – це заборона руху через переїзд при працюючому світлофорі, при наближенні потягу та т. п., а пункт 20.7 – заборона об’їзду шлагбаума.
Цікаво
– $35 500 – найменша ціна, за якою можна сьогодні купити Mitsubishi Pajero в офіційних дилерів.
– Довжина гальмівного шляху поїзду свідчить про те, що він їхав зі швидкістю до 60 км/год.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.