Хліба ТМ Ilona "Житня Мрія" та "Мюнхенський" отримали дипломи 1-го рівня на Всеукраїнському Конкурсі

29.09.2020, 12:00 Переглядів: 3 886

 


23-25 вересня відбулася Всеукраїнська виставка хлібобулочної продукції у IFFIP 2020, на якій компанії ILONA урочисто вручили шість найвищих нагород.

Детально про конкурс на сайті компанії

Нагороди отримував директор компанії ILONA, Арман Саргсян. Насамперед це його здобуток. 


 


Арман Генріхович, ми знаємо Вас як успішного бізнесмена і новатора. Як Вам працюється, чим живе Ваш бізнес?

- минулої осені був у Празі, дивуюся наскільки там все просто. Виробники націлені тільки на якість, сфера послуг - на затишок і зручність клієнта.
У своїй роботі я постійно проводжу моніторинг нашої цільової аудиторії і розумію, що український покупець трохи інший. У своєму виборі віддає переваги яскравим новинкам і невисоким цінам. Це дуже важке випробування для сучасного бізнесу. Але, не дивлячись на труднощі, ми з командою справляємося, у нас виходить!


Вже закінчується третій квартал, поділіться, що виконали із задуманого?

- У своєму стратегічному плані розвитку на 2020 рік ми запланували запуск двох новинок у лавашній групі і повний ребрендинг пакування для лаваша і серії крафтових хлібів.


На сьогодні ці пункти вже виконані. Розроблено дев'ять нових упаковок під всі види нашого лаваша, включаючи з паприкою і оливковою олією. У червні ми запустили в продаж лаваш "Севанський", а в липні - лаваш "Мексиканський Такос".


Лаваші унікальні! Севанський в довжину - 880 мм, при цьому тонкий і м'який, із золотистою колеровкою. Мексиканський Такос, як і належить, на основі кукурудзяного борошна, листи круглої форми, з приємним вершковим ароматом. Продаються у гарній яскравій упаковці і за приємною для покупця ціною - до 10 грн. Також вся лінійка крафтових хлібів з липня вже представлена у новому стильному пакуванні. Подорожувати зараз не бажано, тому ми вирішили втілити в життя ідею - з'єднати за змістом назву хліба з зображенням. На пакуванні "Французького" зобразили нічний Лувр у золотих вогнях, на "Шота-Пурі" - знаменита в Єревані вулиця Шота Руставелі і, звичайно, на "Диво Хрещатик" - зображення нашої столиці у всій нічній красі.
До речі, хліб "Диво Хрещатик" - ще одна наша новинка 2020 року, яка з перших днів продажів користується великим попитом.


Що плануєте ще зробити до кінця року?

Наша хлібна група вже представлена в шістьох областях України: Полтавській, Кіровоградській, Запорізькій, Дніпропетровській, Харківській, Сумській.
На завершальних етапах - підписання договорів з великими київськими ритейлерами.
Так що в планах тільки нарощування виробництва, удосконалювання рецептури і розроблення хлібних новинок. Хочемо прищепити нашому покупцеві поняття смачного якісного хліба і культуру споживання справжнього вірменського лаваша.



ilona-product.com

Автор: на правах реклами
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх