Відзначаючи цьогорічний Міжнародний день боротьби за права жінок, Ferrexpo обрала гасло «8 березня – це про чарівність» і запропонувала жінкам сфотографуватися із ним на організованій фотозоні. Додатково компанія випустила коротке відео із демонстрацією жінок і чоловіків, які працюють на рівних в одній професії.
Ferrexpo реалізовує 360-градусну DEI (diversity, equity, inclusion) стратегію, принципи інклюзивності, різноманіття та гендерної рівності з 2020 року. Це перший кейс у великому українському бізнесі, коли до таких питань підійшли систематизовано й комплексно.
Компанія провела гендерний аудит внутрішніх політик на відповідність принципам гендерної рівності, принципів недискримінації та виявлення можливих невідповідностей. Його результати засвідчили, що серед інших компаній світу, які працюють в галузі виробництва залізної руди, Ferrexpo є одним з лідерів за відсотком жінок, працевлаштованих на підприємстві. 30% персоналу компанії Ferrexpo складають жінки, але серед менеджменту цей показник менший.
До 2030 року компанія задекларувала серед своїх цілей мати 25% жінок на керівних посадах, таким чином компанія прагне до гендерної збалансованості та гармонійності у колективі.
Ще до того, як на законодавчому рівні була гарантована можливість чоловікам йти в декретну відпустку, у Ferrexpo почала діяти програма чоловічого декрету. Якщо сімейна пара працює на підприємстві, і заробітна плата чоловіка вища, за участі у програмі дружина отримуватиме компенсацію у зарплаті доки чоловік у декреті, щоб сімейний бюджет не постраждав. Крім того, створений чоловічий клуб, допомога дитячого психолога, педагогів. У такий спосіб в компанії реалізували дві задачі: дали можливість жінці вийти на роботу, не роблячи великої перерви у кар’єрі, а чоловікам — можливість відчути щастя батьківства повною мірою.
На цю мить, загалом близько 100 жінок працюють на «нежіночих» професіях (тих, що раніше були заборонені законодавством для працевлаштування жінками) таких як електрогазозварювальниці, водійки великовантажних автомобілів, машиністки млинів.
Зокрема, за весь час реалізації програми було досягнуто наступне:
У 2022 році компанія організувала програму масштабної підтримки жінок-українок, що постраждали від війни. Понад 170 жінок з усієї України в рамках 2-х програм FEMUNITY отримали підтримку та знання від 25 спікерок, персональне менторство від 50 менторок та професійний самоаудит. За чотири місяці навчання були охоплені теми актуалізації своїх амбіцій та пошуку себе; розроблення стратегії розвитку проєктів; керування змінами, часом та проєктами; самопрезентації та вирішення конфліктів; управління ризиками та багато інших. Загалом навчання по програмі FEMUNITY пройшли 310 жінок-українок з 2020 року.
Компанія долучилась до грантової підтримки програми «Прогресія», що була організована ГО «Післязавтра», за технічної підтримки UN Women Ukraine та за фінансування Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF) та Biasless, виділивши 500 тисяч гривень на підтримку 5 найкращих проєктів учасниць. Всього в програмі взяло участь 100 жінок-українок. Також понад 2 мільйони гривень було спрямовано на допомогу Фонду «Маша» Маші Єфросиніної, який організовує реабілітацію жінок із зон бойових дій та їхніх дітей, що постраждали від війни, у таборі в Карпатах.
Компанія Ferrexpo надалі продовжуватиме підтримку розвитку гендерної рівності в Україні та просуванню прав жінок у суспільстві. Наприклад, наразі у Ferrexpo зосереджені на розробці програм поширення знань про гендерну рівність та сексуальну освіту серед підлітків.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.