Шляхи розвитку українського бізнесу в Польщі: нове дослідження Promocodius

Сьогодні, 12:40 Переглядів: 85 Р

   

Перебуваючи далеко від дому, люди відчувають природну ностальгію за рідним краєм і звичним побутом. Саме тому вони активно шукають можливості зберегти зв'язок зі своєю культурою та споживати рідні товари та послуги.

Про це свідчить опитування українців, що провела команда Promocodius серед користувачів свого сервісу у Польщі.

Українські споживачі в Польщі демонструють високу лояльність до вітчизняних брендів. 83% опитаних вважають підтримку українського бізнесу за кордоном дуже важливою. А 68% опитаних віддають перевагу вітчизняним товарам та послугам. Головними причинами такого вибору 77% опитуваних назвали довіру до компаній, які продовжують роботу під час війни, а 56% - бажання підтримати вітчизняну економіку. Для 37% опитаних важливі акції та різні програми лояльності, що пропонує український бізнес.

Результати опитування демонструють різноманітність споживчої поведінки серед користувачів сервісу. Хоча більшість (75%) регулярно користується знижками та бонусами, менша частина (10%) взагалі не використовує такі пропозиції. Решта респондентів (15%) тільки інколи використовують їх і не сприймають наявність знижок як головний чинник при виборі товару. Експерти з'ясували, що учасники програм лояльності українських сервісів керуються різними мотивами. Найчастіше вони вказують на:

економічну вигоду (76%);
відчуття підтримки та розуміння з боку компанії (47%);
турботу про клієнта (33%).

Це свідчить про те, що програми лояльності не лише допомагають заощадити кошти, але й зміцнюють емоційний зв'язок між клієнтами та брендами.

Програми лояльності українських сервісів користуються великою популярністю серед споживачів у Польщі. 90% опитаних мають позитивне ставлення до таких програм. Головними причинами є бажання зекономити, відчуття приналежності до спільноти та вдячність за додаткові бонуси.

 

Згідно з дослідженням Nielsen Global Retail Loyalty Sentiment, програми лояльності користуються значною популярністю як в Україні, так і в Європі. Цікаво, що 68% українців та 69% європейців мають принаймні одну картку лояльності. Ще більш детальний аналіз демонструє, що 18% опитаних завантажили мобільний додаток ритейлера, а 29% мають особистий кабінет на його сайті. Ці цифри свідчать про те, що споживачі активно взаємодіють з брендами через різноманітні канали, надані програмами лояльності. Саме через наявність таких можливостей нашим людям легко підтримувати вітчизняний бізнес, навіть з території іншої країни.

Польща стала не лише притулком для мільйонів людей, а й платформою для розвитку підприємницької діяльності. Значна частина вимушених переселенців, які опинилися в Польщі, вирішили розвивати власний бізнес. За даними Дія.Бізнес, кожен десятий новий підприємець у Польщі у 2023 році був українцем. Це свідчить про активну інтеграцію українського бізнесу в польську економіку. Глибоке розуміння ринку та культурних особливостей дозволяє новому бізнесу задовольняти потреби своїх земляків, створюючи нові робочі місця та сприяючи економічному зростанню обох країн. Взаємодія між українським та польським бізнесом відкриває нові можливості для співпраці та розвитку спільних проєктів.

*PromoCodius — це онлайн-платформа, яка пропонує актуальні купони, промокоди та знижки для тисяч відомих брендів. Заснована в 2016 році. Працює в Україні, Чехії, Польщі, Словаччині, Румунії, Швеції, Данії, Фінляндії, Норвегії, Іспанії, Мексиці, США, Туреччині.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 32 від 8 серпня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх