Куди звернутися якщо бажаєте розпочати співпрацю з організацією з управління нерухомістю

Сьогодні, 10:00 Переглядів: 135 Р

 

Якщо ви досі думаєте, як спростити собі життя під час надання орендних послуг, тоді ця стаття для вас.


На сьогодні, українці все частіше почали користуватися послугами організацій з управління нерухомістю. Це й не дивно, адже, що може бути зручніше й вигідніше, коли така співпраця знімає з вас більшу частину зобов’язань та значно спрощує управління. Налагодити співпрацю вам допоможе Агенція Нерухомості, а що для цього потрібно читайте далі.

ДОГОВІР

Таким чином, аби розпочати співпрацю з агенцією Нерухомості вам необхідно виконати наступні дії:

  • Спершу необхідно скласти договір з агенством чи приватним підприємством, яке займається управлінням нерухомістю. У договорі обов’язково вказуються: їхні обов’язки (пошук орендарів, контроль за оплатою, утримання нерухомості); сума їхньої комісії (відсоток від доходу чи фіксована плата); порядок перерахування коштів (безпосередньо вам або через агентство).
  • Далі необхідно вирішити порядок розподілення коштів від орендарів: організація може отримувати кошти від орендарів на свій рахунок, вираховувати свою комісію і переказувати вам залишок, або кошти надходитимуть безпосередньо вам на рахунок, а ви окремо платитимете організації за послуги.
  • Також у договорі варто завчасно вказати, за що саме організація має брати на себе відповідальність, саме це: своєчасна оплата оренди орендарями; стан нерухомості та вирішення технічних чи організаційних питань.

ПЕРЕВАГИ

Зазначимо, що співпраця з організацією з управління нерухомістю включає в себе й чималу кількість переваг, серед яких:

  • Економія часу - вам не потрібно займатися адмініструванням, пошуком орендарів і розв’язанням побутових питань
  • Професійний підхід - спеціалізовані агентства мають досвід у вирішенні спорів, оформленні договорів та залученні відповідальних орендарів
  • Прозорість - усі фінансові операції можуть бути автоматизовані через рахунки, що спрощує облік та оподаткування

Після того, як ви повністю впевнилися, що вам необхідні послуги організацій з управління нерухомістю та склали договір, варто розібратися з податками. Якщо гроші йтимуть безпосередньо вам, ви сплачуватимете податок на дохід:

  • Як фізична особа - 18% ПДФО + 5% військового збору
  • Як ФОП - залежно від групи спрощеної системи оподаткування (5% від доходу + 1% військовий збір для 3-ї групи або 3% для 2-ї групи з ПДВ, є додаткові податки)
    РЕКОМЕНДАЦІЯ: зареєструватися як ФОП може бути вигідніше. Особливо, якщо доходи від оренди значні, оскільки податок у цьому випадку менший.

ПОРАДИ

Отже підведемо підсумки. Якщо ви хочете отримати результат, однак прикласти для цього мінімум зусиль – вам необхідно:

  • Укласти договір з агентством, яке займається всім — від пошуку орендарів до контролю за оплатою. Ви отримуєте чистий дохід (мінус їхня комісія) на свій рахунок
  • Якщо вам важливо контролювати дохід напряму, то виберіть схему, де орендарі перераховують гроші напряму вам, а агентству ви сплачуєте за послуги окремо
  • Розгляньте реєстрацію ФОП. Це може знизити ваші податкові витрати. Однак, вам потрібно буде вести мінімальну бухгалтерію

Агенція нерухомості готова Вам допомогти у цьому вже сьогодні! Ваші проблеми тепер наші!

Слідкуйте за агенцією в Instagram та на сайті.

Агенція нерухомості знаходиться за адресою: Кременчук, вулиця Ігоря Сердюка 37/18. Додаткова інформація за номером телефона: 067-553-11-00


Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх