Якщо ви досі думаєте, як спростити собі життя під час надання орендних послуг, тоді ця стаття для вас.
На сьогодні, українці все частіше почали користуватися послугами організацій з управління нерухомістю. Це й не дивно, адже, що може бути зручніше й вигідніше, коли така співпраця знімає з вас більшу частину зобов’язань та значно спрощує управління. Налагодити співпрацю вам допоможе Агенція Нерухомості, а що для цього потрібно читайте далі.
ДОГОВІР
Таким чином, аби розпочати співпрацю з агенцією Нерухомості вам необхідно виконати наступні дії:
- Спершу необхідно скласти договір з агенством чи приватним підприємством, яке займається управлінням нерухомістю. У договорі обов’язково вказуються: їхні обов’язки (пошук орендарів, контроль за оплатою, утримання нерухомості); сума їхньої комісії (відсоток від доходу чи фіксована плата); порядок перерахування коштів (безпосередньо вам або через агентство).
- Далі необхідно вирішити порядок розподілення коштів від орендарів: організація може отримувати кошти від орендарів на свій рахунок, вираховувати свою комісію і переказувати вам залишок, або кошти надходитимуть безпосередньо вам на рахунок, а ви окремо платитимете організації за послуги.
- Також у договорі варто завчасно вказати, за що саме організація має брати на себе відповідальність, саме це: своєчасна оплата оренди орендарями; стан нерухомості та вирішення технічних чи організаційних питань.
ПЕРЕВАГИ
Зазначимо, що співпраця з організацією з управління нерухомістю включає в себе й чималу кількість переваг, серед яких:
- Економія часу - вам не потрібно займатися адмініструванням, пошуком орендарів і розв’язанням побутових питань
- Професійний підхід - спеціалізовані агентства мають досвід у вирішенні спорів, оформленні договорів та залученні відповідальних орендарів
- Прозорість - усі фінансові операції можуть бути автоматизовані через рахунки, що спрощує облік та оподаткування
Після того, як ви повністю впевнилися, що вам необхідні послуги організацій з управління нерухомістю та склали договір, варто розібратися з податками. Якщо гроші йтимуть безпосередньо вам, ви сплачуватимете податок на дохід:
- Як фізична особа - 18% ПДФО + 5% військового збору
- Як ФОП - залежно від групи спрощеної системи оподаткування (5% від доходу + 1% військовий збір для 3-ї групи або 3% для 2-ї групи з ПДВ, є додаткові податки)
РЕКОМЕНДАЦІЯ: зареєструватися як ФОП може бути вигідніше. Особливо, якщо доходи від оренди значні, оскільки податок у цьому випадку менший.
ПОРАДИ
Отже підведемо підсумки. Якщо ви хочете отримати результат, однак прикласти для цього мінімум зусиль – вам необхідно:
- Укласти договір з агентством, яке займається всім — від пошуку орендарів до контролю за оплатою. Ви отримуєте чистий дохід (мінус їхня комісія) на свій рахунок
- Якщо вам важливо контролювати дохід напряму, то виберіть схему, де орендарі перераховують гроші напряму вам, а агентству ви сплачуєте за послуги окремо
- Розгляньте реєстрацію ФОП. Це може знизити ваші податкові витрати. Однак, вам потрібно буде вести мінімальну бухгалтерію
Агенція нерухомості готова Вам допомогти у цьому вже сьогодні! Ваші проблеми тепер наші!
Слідкуйте за агенцією в Instagram та на сайті.
Агенція нерухомості знаходиться за адресою: Кременчук, вулиця Ігоря Сердюка 37/18. Додаткова інформація за номером телефона: 067-553-11-00