star archive bad ca calendar cat coms dislike down down2 fav fb gp info left like login love mail od pass rel reply right search set share sort_down sort_up top tw up views vk votes cross phone loc ya

Дослідження показало, що бізнес недостатньо обізнаний про криптовалюти

14.03.2025, 15:00 Переглядів: 703 Р

 

З метою з'ясування обставин і причин, коли бізнес-суб'єкти готові застосовувати криптовалюту для здійснення платежів, командою Cryptonisation під керівництвом Олександра Зиля було проведено анкетування керівників компаній різної розмірності та спеціалізації.

Результати показали, що 62,5% представників бізнесу недостатньо обізнані про криптовалюти. Незважаючи на це, ставлення до криптовалют залишається переважно позитивним: 61,61% опитаних налаштовані позитивно, а 38,39% займають нейтральну позицію. Потенційно кількість позитивно налаштованих до криптовалюти бізнес-суб'єктів (керівників) може сягнути понад 80%.

Як би ви описали своє ставлення до криптовалют?

Однак, як зазначається, тільки третина респондентів використовують криптовалюти у своїй діяльності; найчастіше, як засіб платежів і розрахунків (16,07%), інвестиційного інструменту (10,71%) і для видачі заробітної плати співробітникам (6,25%). Причиною тому є технічні труднощі (75%), незрозумілість у правовому регулюванні (63,39%), недостатня обізнаність (62,5%), висока волатильність криптовалют (25%).

Чи вважаєте ви криптовалюти надійним платіжним засобом?

 

Цікавим вбачається, що всі респонденти відзначили можливість використання криптовалюти для міжнародних платежів, якщо не буде іншої альтернативи; такий спосіб застосування криптовалют вбачають як їхню ключову перевагу в сучасних реаліях. З'ясовано, що до переваг криптовалют керівники бізнесу відносять швидкість операцій (53,57%) і низькі комісії (32,14%).

Що, на вашу думку, може сприяти ширшому використанню криптовалют у бізнесі?

 

Респонденти висловлюють позитивний настрій і надію на майбутнє криптовалют. Для половини опитаних у найближчі п'ять років криптовалюти не втратять свою актуальність і перспективи, що відкриває простір для проведення роботи з популяризації криптовалют. Додатковим драйвером варто вважати насуваючу поляризацію світу, в якому криптовалюти дадуть змогу долати бар'єри, що виникають на інституційному рівні.

Проведене дослідження показало двоїсту природу ставлення бізнес-спільноти до криптовалют. З одного боку, існує значний інтерес і розуміння потенціалу використання криптовалют у бізнесі для платежів, і в безвихідних ситуаціях готовність бізнесу до їх використання посилиться. Однак, з іншого боку, наявні бар'єри, яких чимало, стримують активне впровадження криптовалют у практику розрахунків і платежі в бізнесі. Командою проєкту висловлено надію на можливе поліпшення поточної ситуації, для чого пропонується працювати з бар'єрами використання криптовалют.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 6 лютого 2025)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх