Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що новий бетонний автобан на Полтавщині слугуватиме принаймні 50 років за належного утримання. Про це міністр сказав, перебуваючи з візитом на Полтавщині наприкінці минулого тижня та оглядаючи будівництво розв’язки в районі села Бутенки Кобеляцького району. Роботи ведуться в рамках реалізації державного інвестиційного проекту з покращення стану автодороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка - будується сучасний автошлях з цементобетонним покриттям.
Міністр пообіцяв «еру бетонних доріг» в Україні, зазначивши, що траса «Миколаїв-Кропивницький», об’їзна Житомира теж будуються за найсучаснішими технологіями.
Автомобільна дорога Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» – одна з найжвавіших в Полтавській області, пише прес-служба Мінінфраструктури. Щодоби нею курсує до 15 тисяч транспортних засобів. Побудована була у 60-х роках минулого століття. За цей час жодного разу масштабно не ремонтувалася. Більшість трафіку, який курсує по цій дорозі - це великогабаритні автомобілі. Наявне покриття не витримує їхню вагу. Відтак було прийняте рішення щодо повної реконструкції автодороги, шляхом будівництва сучасної цементобетонної дороги. Товщина дорожнього одягу бетонки разом з ущільненим та стабілізованим грунтом – майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) – 26 см. На повздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 см укладаються армувальні елементи - закладні штирі. Вони не дають бетонним плитам зсуватися після нарізки швів.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.