Першого разу ми покаталися на культовій машинці американської молоді. Червоненький відкритий джип Wrangler мчав нас у супроводі потрясних звуків, які лунали з навороченого саббуфера не лише по трасі. Череду корів, що під вечір поверталася з пасовища, ми спритно обминули прямісінько “городами”, себто – кюветами. Враження, м’яко кажучи, незвичайне. Ну-у, це приблизно, як в міксері навиліт:) “ТелеграфЪ” гідно хоч і ненавмисно помстився за таке катання по дорозі додому: конкретно загнав того американського джипа в інший кювет при спробі покрутити плавним кермом. Та водій, здається, не образився. Пояснив, що завдяки жорсткій рамі на тій машинці, можна перекидатися скільки завгодно. Можна навіть підвісити її на лебідку, і вона не зігнеться, на відміну від “Ниви”. Взагалі ми дізналися про різні технічні прибамбаси, які згодяться для спеціального видання. Автолюбителі фарширують машину усілякими деталями, щось підточують, щось міняють. А ідея в тому, щоб бодай на кілька грамів полегшити масу свого авто, додати їй хоч кілька “кобил”, тобто кінських сил, щоб воно швидше розганялося, мало більшу потужність і допомогло в екстремальній ситуації. Ось, наприклад, ви часто їздите на “четвірці” зі швидкістю 180км/год? Отож-бо! А “ТелеграфЪ” вдруге поїхав на нічні “Покатушки” саме на ній. Спідометр зашкалює, водій спокійний, тілу комфортно, хоча мізки метаються: “Ніч-ч-чого собі!” Водій машини - 19-річний Дімчик каже: “Зате я не ганяю по вулицях у місті!”
Ще один нюанс – інколи водії роблять ставки: хто з них виграє. Суми різні, від 20 грн. Кажуть, у BMW таким чином “копійка” виграла $100. То ж чим її треба було так нафарширувати! Уміють же люди. І тратять кошти на пальне, гуму, карбюратори, глушителі, резонатори і ще казна-що. Одна лише вихлопна система може коштувати $200, фільтр - $50. Та, видно, захоплення і відпочинок того варті, якщо без усіляких оголошень вже кілька років на це летовище з’їжджаються автолюбителі. Тепер от уже - при світлі фар, з факелами на злітній смузі під грандіозним небом з останніми променями пурпурового сонця, що ховається за сосновим лісом. Романтика!
Фурік – затятий автогонщик і призер різних змагань- до машин ставиться як до жінок. Вважає, що слід виконувати всі їх забаганки. На „вісімці” з двома японськими карбюраторами ганяв наввипередки з іномарками. ”По місту я їжджу спокійно, - каже Фурік, - але якби керівник сказав мені: „За півтори години мусиш бути і Києві”, ясна річ за винагороду, то я був би в Києві сам еза півтори години”
Яну подруги називають „Шумахер-парикмахер”, бо дівчина і справді перукарка. „Приїжджаю сюди вже вдруге поганятися, щоб бабусь по місту не лякати”,- сміється Яна. На своєму автомобілі HONDA Яна обігнала DAEWOO та ВАЗ-21074. хлопці були цу захваті від єдиної дівчини на гонках. А от сама Яна скептично ставиться до жінок за кермом
За 10 секунд це авто набере 170 км
Компанія а’ля Сусід, Сусід 2, Таня та Ігор – господар WOLKSVAGEN GOLF. Вони приїхали в Недогарки вперше, просто відпочити. Врешті-решт водій не витримав і зробив кілька заїздів. Не всі стали переможними. Досвідчені гонщики пояснили, що для вдалого ривка не так потрібна крута тачка, як майстерність за кермом
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.