Залізниця вирішила віддати перевагу крюківським вагонам, замість масової закупки поїздів «Пендоліно»..
На вагонобудівному заводі вже готові до випуску пасажирських вагонів, обладнаних візками, що можуть рухатися зі швидкістю 160-200 км/год.
У 2006 році, з приходом до керма Укрзалізниці Василя Гладких, залізничники активно стали просувати ідею до 2007 року запустити на стальних магістралях країни перший швидкий потяг «Пендоліно», який може розвивати швидкість до 250 км/год. Згодом пан Гладких заявив, що відомство планує отримати документацію, необхідну для початку виробництва електропоїздів «Пендоліно» в Україні. Але ці наміри пана Гладких тоді не збулися, а потім він позбувся крісла керівника Укрзалізниці.
Згодом ідея закупівлі «Пендоліно» була дещо «приспущена на гальма», хоча час від часу про неї заявляли керівники галузі.
Однак влітку 2008 року гендиректор відомства Василь Мельничук знову активно заговорив про закупівлю швидкісних потягів і повідомив, що Укрзалізниця має намір придбати сім електропоїздів «Пендоліно» до 2013 року. Тоді ж Укрзалізниця доручила Південній залізниці провести тендер на поставку семи електропоїздів до кінця 2008 року. За словами начальника Південної залізниці Віктора Остапчука, планувалося, що перший поїзд «Пендоліно» буде поставлений у 2009 році, потім у 2010-2012 роках – по два поїзди. На закупку швидкісних потягів Укрзалізниця мала намір залучити кредит на суму ? 180 млн. Тоді було вирішено, що нові поїзди будуть базуватися в Полтаві, але свої рейси здійснюватимуть від столиці в напрямках Львова, Сімферополя та Донецька.Однак у жовтні 2008 року, через економічну кризу, Укрзалізниця призупинила будівництво депо для потягів «Пендоліно» в Полтаві.
Тепер про намір поки що відмовитися від поїздів «Пендоліно», а експлуатувати нові пасажирські вагони вітчизняного виробництва з німецькими електровозами минулого тижня, перебуваючи у Кременчуці, заявив начальник Південної залізниці Віктор Остапчук.
– Раніше ми планували закупити «Пендоліно» і потім побудувати для них депо в Полтаві. Сьогодні ми йдемо іншим шляхом. Адже з моменту укладення договору на купівлю та до часу отримання поїзда проходить майже три роки. Ми вирішили почати експлуатувати вагони Крюківського вагонобудівного заводу з новими візками, які вони розробили для швидкісного руху або які крюківчани можуть зробити на базі французьких візків. До них ми закупимо німецькі електровози. Все разом – електровози і наші вагони – замінять нам «Пендоліно», – сказав пан Остапчук.
На Крюківському вагонзаводі нам повідомили, що підприємство вже виготовляє візки, які можуть бути поставлені під пасажирські вагони різних модифікацій та розвивають швидкість до 160-200 км/год.
– Пасажирські вагони, оснащені візками моделі 68-7007/7012 виробництва ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод», вже працюють у складі поїзда, що курсує маршрутом «Сімферополь – Київ». Відгуки як пасажирів, так і спеціалістів позитивні. Новий візок забезпечує плавність ходу, зменшення всіх коливань, а значить комфорт і безпеку для пасажирів, збереження техніки для залізниць, повідомили у прес-службі підприємства.
Тож останні заяви керманичів залізниці відкривають Крюківському вагонобудівному заводу можливість не лише збільшити збут власної продукції, а й показати всім закордонним гостям, що приїдуть в Україну на Євро-2012, що крюківська продукція гідна конкуренції.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.