Крюківські вагонобудівники до Дня Незалежності випустять п”ять рейкових автобусів, про це заявив гендиректор “Укрзалізниці” Василь Гладких. За його словами, вони нічим не поступатимуться за якістю польському аналогу, виготовлено АТ «PESA» (місто Бидгощ), який почав курсувати в Харкові, але будуть значно дешевшими за собівартістю. “До кінця 2006 року по залізниці України курсуватиме вже 7 рейкових автобусів”,- заявив Василь Гладких, запускаючи в Харкові восьмого січня в перший рейс новий залізничний транспорт – рейковий автобус.
Цей транспортний засіб відправився зі станції Дворічна до вокзалу Харків-Пасажирський Південної залізниці.
Крюківські вагонобудівники до Дня Незалежності випустять п”ять рейкових автобусів, про це заявив гендиректор “Укрзалізниці” Василь Гладких. За його словами, вони нічим не поступатимуться за якістю польському аналогу, виготовлено АТ «PESA» (місто Бидгощ), який почав курсувати в Харкові, але будуть значно дешевшими за собівартістю. “До кінця 2006 року по залізниці України курсуватиме вже 7 рейкових автобусів”,- заявив Василь Гладких, запускаючи в Харкові восьмого січня в перший рейс новий залізничний транспорт – рейковий автобус.
Цей транспортний засіб відправився зі станції Дворічна до вокзалу Харків-Пасажирський Південної залізниці. Рухався автобус зі швидкістю 120 км/год. Комфортабельний салон нового транспортного засобу розрахований на 169 пасажирів, містить 95 сидячих місць. Квиток для проїзду в рейковому автобусі коштуватиме майже вдвічі дешевше, ніж на звичайному рейсовому автобусі в тому ж напрямку. Крім того, дизельного палива для здійснення поїздки за вказаним маршрутом рейковий автобус споживатиме лише 69 кг/год., тоді як магістральний пасажирський тепловоз – 218 кг/год.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.