Київський метрополітен отримав перший вітчизняний потяг метро, виготовлений крюківськими вагонобудівниками. Цього року крюків’яни мають виготовити ще один состав, який вже назвали поїздом майбутнього..
26 січня Крюківський вагонобудівний завод передав київському комунальному підприємству 'Київський метрополітен' перший вітчизняний состав метро. У ньому п’ять вагонів: два – головних і три – проміжних. За словами голови спостережної ради підприємства Володимира Приходька у новому составі, порівняно з зарубіжними аналогами, значно зменшено шум електроприводів. В конструкції вагону прокладено тепло-звукову ізоляцію і встановлено склопакети. Нові вагони вирізняються своїм інтер’єром, обладнані автономною системою вентиляції, сигналізації і відеоспостереження за салоном. „Навіть у випадку відключення від електропостачання, внутрішні акумулятори забезпечать роботу всіх систем поїзда. Передбачена можливість перевезення інвалідів у візках та евакуація пасажирів із виходом на колію через головний вагон. Конструктивна швидкість поїзда - 90 км/год, максимальна місткість – 1927 пасажирів”, – каже Володимир Приходько.
Новий потяг протягом трьох-чотирьох місяців проходитиме випробування в електродепо 'Дарниця' і 'Оболонь'.
Крім того, за словами керівництва підприємства, вже в другому півріччі вагонобудівний завод планує зробити другий потяг метро. Він істотно відрізнятиметься від першого. 'Це буде потяг майбутнього. Він збиратиметься на базі французької або німецької комплектації. Дизайн істотно не зміниться. Состав буде відрізнятися переважно економічними показниками приводу. Можливо, вагони будуть прохідного типу, і люди зможуть проходити з одного кінця состава в інший”, – каже голова правління підприємства Віталій Єрмаков.
Крім того, на підприємстві заявляють, що вагонобудівники тепер зможуть випускати і вагони для електричок. “Для цього деяке устаткування з-під вагону метро треба лише перенести на дах і буде електричка', – ділиться планами Володимир Приходько.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.