Крюків’яни були б не проти продавати Ірану свою продукцію: ескалатори, пасажирські вагони і вагони метро. Тим більше, що зараз у семи містах Ірану будується метрополітен. Але тут на заваді вагонобудівникам стоїть Китай. “Минулого року Китай поставив туди вагони за демпінговою ціною.
Крюків’яни були б не проти продавати Ірану свою продукцію: ескалатори, пасажирські вагони і вагони метро. Тим більше, що зараз у семи містах Ірану будується метрополітен. Але тут на заваді вагонобудівникам стоїть Китай. “Минулого року Китай поставив туди вагони за демпінговою ціною. Жодне з підприємств СНД не змогло б скласти їм конкуренцію. Китайці завжди аби просунутися на ринок демпінгують”, – каже голова наглядової ради Кременчуцького вагонобудівного заводу Володимир Приходько. Уряд Китаю дозволяє своїм підприємствам працювати навіть у збиток, аби просунутися на ринок, а наша держава не підтримує експортерів, кажуть вагонобудівники.
Щоправда держава визначила наше підприємство як єдине в Україні, що реалізовує державну програму розвитку метрополітену. Вже наступного року крюків’яни готуються показати українцям дослідний зразок складу метро з приводом перемінного струму.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.