21-24 квітня 2005 року в Кременчуці пройшла VIIІ Міжнародна універсальна виставка-ярмарок “Чумацький шлях-2005”. У виставці взяли участь підприємства з п’ятнадцяти регіонів України та семи країн світу..
На урочисте відкриття виставки прибули губернатор Полтавщини Степан Бульба, перший заступник голови комітету ВР з питань євроінтеграції Людмила Супрун, посли і дипломати Польщі, Росії, Литви, Болгарії, Китаю, Індонезії, африканських країн.
Степан Бульба назвав Кременчук економічним серцем України і благословив нашу міську владу на євроінтеграцію: “Завдяки цій міжнародній виставці ми осмислюємо закордонний досвід ведення бізнесу, встановлюємо взаємовигідні стосунки”. Наш “Чумацький шлях” навіть надихнув Степана Степановича на обіцянку збудувати у Кременчуці сучасний виставковий центр: “Не годиться міжнародному ярмарку тулитися у Палаці культури”.
А Людмила Супрун пообіцяла кременчужанам до кінця року допомогти з виділенням коштів для забезпечення нашого наддніпрянського міста якісною питною водою.
Цього разу Кременчук відвідали десять дипломатичних делегацій. Для нового Посла Індонезії Його Величності Олександра Латуріува візит у Кременчук став першим виїздом з Києва після його призначення. Його Величність Олександр привіз у подарунок кременчужанам виступ ансамблю індонезійської музики і танцю. Артисти виконали на відкритті ярмарку танець острова Балі. Дівчата осипали присутніх пелюстками квітів. Для індонезійців – це знак особливої поваги і урочистості моменту.
Після того як губернатор Полтавщини Степан Бульба, мер міста Микола Глухов та дипломати з Китайської народної республіки перерізати червону стрічку, відвідувачі заполонили імпровізовану виставкову залу Палацу культури. На першому поверсі в основному гуртувалися ті, хто прийшов придбати щось цікаве у роздріб, на другому – ті, хто має наміри укласти угоди про співробітництво з іншими фірмами. Всього у роботі виставки взяли участь 156 підприємств. Вони представили товари харчової промисловості, лікеро-горілчані вироби, одяг, товари побутового вжитку та нові технології.
Справила враження презентація торгової марки “Кременчуцька” – носіями рекламної інформації стали оголені дівочі тіла. Все, що потрібно, зобразили методом боді-арту.
Усіх шокували індонезійські аромати і смаки цієї незвичайної країни. На нашому святі маленькі індонезійці власноруч готували і пригощали усіх бажаючих стравами, приправленими соєвим соусом, гострим соусом 'чілі' та іншими.
“В цьому році багато фірм, що працюють в найрізноманітніших галузях, знайшли регіональних дилерів, замовників або партнерів”, - зазначив Андрій Мельник, голова Асоціації сприяння міжнародному бізнесу та розвитку.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.