Кременчуцький автоскладальний завод поінформув службу зайнятості про скорочення майже половини працівників. Вже в червні ці люди шукатимуть роботу..
За даними Кременчуцького міськрайонного центру зайнятості, на Кременчуцькому автоскладальному заводі (КрАСЗ) планується скоротити 368 працівників, в основному фахівців робітничих спеціальностей. Ця цифра складає 40% від загальної кількості працюючих. Якщо ситуація на підприємстві не зміниться, вже з шостого червня звільнені поповнять лави безробітних. “Можливо, ці фахівці будуть затребуваними на “АвтоКрАЗі”, - каже директор центру зайнятості Володимир Нападайло. Проте звільнені спеціалісти при такому варіанті працевлаштування, швидше за все, втратять у зарплаті. За даними на кінець 2004 року, середня зарплата на автоскладальному сягала понад 900 гривень, на “АвтоКрАЗі” ж не складала й шестисот.
КрАСЗ, нагадаємо, спеціалізується на складанні російських автомобілів марок ВАЗ, ГАЗ, УАЗ з вузлів та агрегатів. Підприємство, як і інші автомобілевиробники, користувалося податковими пільгами, які новий уряд відмінив. Тож нині складати в Україні авто з імпортованих вузлів і агрегатів стало значно дорожче. Як стверджують самі автомобілевиробники, тепер “українізовані” легковики не зможуть конкурувати за ціною з тими, що вироблені у Росії. А це може призвести до банкрутства українських автоскладальних підприємств. Принаймні на це представники автоскладальних заводів (Кременчуцького, Луцького) та інших звертали увагу влади, пікетуючи Верховну Раду наприкінці березня цього року.
Генеральний директор КрАСЗ Микола Черниш відмовився коментувати ситуацію зі скороченням працівників.
Подібні процеси йдуть і в інших українських автоскладальників. За повідомленням “Інтернет-репортер”, ситуація на Запорізькому “АвтоЗАЗі” після відміни пільг визнана кризовою і такою, що загрожує скороченнями тисяч працівників.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.