КрАСЗ завалить Україну не лише легковиками, а й вантажівками
В 2007 році Кременчуцький автоскладальний завод, у порівнянні з очікуваними виробничими результатами 2006 року, має намір збільшити обсяги виробництва на 66%, або на 14 000 автомобілів-до 35 000 машин. Про це, з посиланням на гендиректора КрАСЗу Миколу Черниша, повідомила прес-служба корпорації "Автоинвестстрой", до складу якої входить підприємство. За її даними, збільшення виробництва буде досягнуто за рахунок введення додаткових робочих змін на заводі.
Цікаво, що на автоскладальному будуть випускати не лише легковики, а й китайські самоскиди FAW.
КрАСЗ завалить Україну не лише легковиками, а й вантажівками
В 2007 році Кременчуцький автоскладальний завод, у порівнянні з очікуваними виробничими результатами 2006 року, має намір збільшити обсяги виробництва на 66%, або на 14 000 автомобілів-до 35 000 машин. Про це, з посиланням на гендиректора КрАСЗу Миколу Черниша, повідомила прес-служба корпорації 'Автоинвестстрой', до складу якої входить підприємство. За її даними, збільшення виробництва буде досягнуто за рахунок введення додаткових робочих змін на заводі.
Цікаво, що на автоскладальному будуть випускати не лише легковики, а й китайські самоскиди FAW. Випуск тривісного самоскида вантажопідйомністю 17 тонн китайської марки FAW серійного розпочнеться вже у січні наступного року. Слід зауважити, що модель цього самоскида тільки навесні поточного року поставлена на конвеєр у Китаї. Вона призначена для великих будівельних компаній, кар'єрів, рудників і вугільних розрізів. У конструкції машини використаний двигун з німецькими й австрійськими комплектуючими, паливна апаратура Bosch, американські коробка передач і пневматика.
Перші дві машини, зібрані на КрАСЗі, у ці дні завершують сертифікаційні випробування. Передбачуваний річний обсяг випуску – 500-800 машин, причому, на думку керівництва заводу, верхня планка буде визначена не ринком, а китайською стороною, що надає машинокомплекти для складання.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.