Крюківський вагонобудівний завод планує до кінця цього року та у 2007 році поставити "Укрзалізниці" 5 000 вантажних вагонів.
Крюківський вагонобудівний завод планує до кінця цього року та у 2007 році поставити 'Укрзалізниці' 5 000 вантажних вагонів. Про це заявив голова правління підприємства Віталій Єрмаков. Проте наразі питання вирішене лише про поставку 1000 вагонів. Першу партію (50 вагонів) кременчужани урочисто передали Придніпровській дорозі минулого понеділка. Загалом, за словами керівництва, замовлення на виготовлення вантажних вагонів у них вистачає, хоча 'вони ніколи не бувають зайвими'.
…є з пасажирськими
Щодо пасажирських вагонів, то тут у нашого вагонобудівного з «Укрзалізницею» вийшло непорозуміння. Колишній гендиректор 'Укрзалізниці' Василь Гладких пообіцяв замовити у нас 100 пасажирських вагонів. Угоду підписали спочатку на 61 вагон, а ще на 39 вагонів мала бути підписана додаткова угода. Після звільнення Гладких виявилось, що вона підписана не була. 'У цьому місяці ми завершуємо контракт по 61 вагону. Доповнення не підписане. Щоб не поховати галузь пасажирського вагонобудування в Україні, ми прийняли рішення робити вагони за кошти підприємства. У грудні виготовимо ще п'ять вагонів. І навіть якщо контракт не буде підписаний, у січні і лютому теж будемо робити вагони за власні гроші. Вони на заводі чекатимуть покупця', – каже Віталій Єрмаков.
«Україна-2» чекатиме на складі
За власні кошти вагонобудівники виготовлять і п’ять вагонів нового покоління 'Україна-2'. За словами голови правління підприємства, ці вагони здадуть на склад у першому кварталі 2007 року, де вони очікуватимуть на покупця. Нагадаємо, нині покійний міністр транспорту України Георгій Кирпа ще у 2004 році пообіцяв керівництву підприємства придбати 10 вагонів 'Україна-2'. Вагони не закупили. На початку 2006 року екс-гендиректор 'Укрзалізниці” Василь Гладких заявив про готовність 'Укрзалізниці' купити десяток пасажирських вагонів 'Україна-2' вже цього року. Їх планували придбати для поїзда 'Київ-Москва'. Гладких звільнили – від вагонів «Укрзалізниця» відмовилась. Нагадаємо, пасажирський вагон 'Україна-2' – це вагон нового покоління, який може рухатися зі швидкістю 160-200 км/годину .
Конкуруватимемо з китайцями
Конкуренцію вітчизняним вагонобудівникам можуть скласти китайці. Керівництво 'Укрзалізниці' вивчає перспективу купувати електровози, тепловози і вагони у китайських виробників. Як повідомляє прес-служба, 'Укрзалізниця' вважає, що продукція китайських виробників за своїми технічними характеристиками відповідає світовим стандартам і до того ж втричі дешевша, ніж наша.
У вагонах метро усувають недоліки
Другий вітчизняний состав метро вагонобудівники зроблять у 2007 році. 'Перший состав метро сьогодні проходить випробування. Вони успішні, хоча є окремі недоліки, над усуненням яких ми зараз працюємо», – каже Віталій Єрмаков. За його словами, до виробництва другого составу планують приступити з грудня 2006 року. 'Уже сьогодні ми працюємо із чеською компанією 'Шкода', де будемо брати привід кращий за показниками надійності', – заявив Віталій Єрмаков. Перший поїзд метро був переданий Києву у січні. Він складався з п'яти вагонів: двох головних і трьох проміжних.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.