Біля двох тисяч китайських легковиків GEELY цього року мають зійти з конвеєра Кременчуцького автоскладального заводу. Вартість одного автомобіля – близько 8-10 тисяч доларів.
П’ятого квітня автоскладальний завод протестував свою новинку – китайські автомобілі GEELY. Бажаючим запропонували проїхатись у новому авто і навласноруч зацінити цього «китайця». Журналісти «Телеграфу» стали одним з перших, хто покатався у «кременчуцькій» GEELY.
Ласкаво просимо на борт
Водій газети за кермо, фотограф на передне сидіння, а журналісти на задні крісла і можно рухатися. Але сидіти утрьох позаду дещо тіснувато. Аби вміститись, доводиться обійматись із «сусідами». У хлопців виникає ще одна проблема: вони не можуть втиснути ноги у завузький прохід. Водій заводить авто, і наша прим’ята дверима компанія рушає з місця. «Йде жорсткувато, - ділиться враженнями наш водій Іван. – І перемикати швидкості незручно – якось неплавно виходить. Можливо, вона ще не розроблена. А ось руль машина слухає добре. «Газ» також працює ісправно. Посадка для наших доріг допустима. І гідропідсилювач стоїть», - коментує він. Ми набираємо швидкість 80 км/г. Машина гуде як літак. «Погана звукоізоляція, – пояснює Іван. – Це двигун шумить, хоча він і середній – 1,5 літра».
Тим часом ми роздивляємось новинку. «Центр нашої уваги» - рідкокристалічний екран у салоні, де міститься інформація про пробіг і рух автівки. Салон також має спецкарман для окулярів, підлоконик, попільничку. Як на старих радянських машинах ми не знайшли ручок склопідйомника, тут є електросклопідйомники. Приємно, що в авто є доволі потужний кондиціонер.
- А ти б придбав таку машину? - тим часом питаємо ми у нашого водія.
- Можливо. Вона добре тримає дорогу. А ще огляд непоганий…
Трохи поміркувавши водій таки додає, що його рідна «10 модель ВАЗу» краща.
Проїхавши по трасі навколо міста та по його центру ми відразу поділилися тими недоліками, що побачили з директором автоскладального заводу Миколою Чернишов. Він каже, що зараз вивчають всі недоліки, які потім на заводі намагатимуться усунути.
5 квітня на автоскладальному заводі «запустили» у серійне виробництво китайські автомобілі GEELY. Цього року на заводі планують зробити дві – три тисячі таких авто. Але в залежності від попиту, цю цифру можуть збільшити. Збирають китайські GEELY на підприємстві з 19 березня. За словами директора підприємства Миколи Черниша, на заводі випустили налагоджувальну партію у 100 автомобілів. 47 реалізували за перший тиждень продажу. Виробники дають гарантію на авто 3 роки та 100 000 км пробігу. Для її обслуговуваня збираються відкрити СТО в усіх обласних центрах.
Характеристики:
Автомобіль GEELY має електропідіймачі, електрорегулюваня дзеркал, центральний замок. GEELY СК комплектується двигуном обсягом 1,3 и 1,5 л та потужністю 86 та 94 кінських сил відповідно. Мотор виготовлений за ліцензією Toyota. Багажне відділення містить 480 л. По китайських доргах їздить з максимальною швидкістю 160-170 км/г
Плани
На автоскладальному заводі збираються запустити у серійне виробництво ще дві нові моделі GEELY . Почати масовий випуск цих авто планують наприкінці цього року – напочатку наступного у кількості тисяча – дві тисячі автомобілів. Крім цього, на підприємстві випускатимуть вантажні самосвали FAW вантажоподйомністю 18 тонн. «Цей автомобіль призначений для кар’єрних та дорожних робіт . Ми його вже сертифікували. Через місяць збираємось запустити у серійне виробництво», - зазначив директор автоскладального підприємства Микола Черниш. Крім цього, планується випустити близько тисячі нових джипів китайського виробництва разом із фірмою «Атлант» Great Wall. Масово виготовляти на заводі цей автомобіль збираються з червня.
Всього цього року підприємство інвестує у розвиток близько 3 мільйонів доларів. Частина коштів піде на освоєння ділянки у 50 га, яку підприємство взяло у довгострокову оренду. Планується, що за сприятлиих умов, там можна буде збудувати новий завод. Хто може виступити співінвестором, Микола Черниш ще не знає, але додає, не виключено, що це буде корпорація GEELY
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.