Більше сотні нових напіввагонів передав цього тижня Крюківський вагонобудівний завод Південній залізниці. Урочистості відбулися на центральному залізничному вокзалі станції Кременчук. Два вантажні потяги одразу ж «взялися до робити» – їх відправили до Полтавського ГОКу.
Вагонобудівники кажуть, що їх продукція виготовлена за новою системою та з високих марок сталі, отож, це продовжить термін їх експлуатації.
Більше сотні нових напіввагонів передав цього тижня Крюківський вагонобудівний завод Південній залізниці. Урочистості відбулися на центральному залізничному вокзалі станції Кременчук. Два вантажні потяги одразу ж «взялися до робити» – їх відправили до Полтавського ГОКу.
Вагонобудівники кажуть, що їх продукція виготовлена за новою системою та з високих марок сталі, отож, це продовжить термін їх експлуатації. В СНД немає аналогів візку, який встановлено на цих нових напіввагонах. Планується, що відтепер ним будуть користуватись і на всіх інших вагонобудівних підприємствах країни. Економічний ефект від експлуатації нового напіввагона за рахунок зменшення витрат на ремонт та обслуговування складає 13,5 тисяч гривень на рік.
Усього за рік вагонобудівники виготовили тисячу таких напіввагонів, а наступного року «Укрзалізниця» планує замовити у крюківчан ще три тисячі.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.