Роботи, представлені в експозиції, виконані у техніці комп’ютерної графіки. Їх створила Віта – дівчина, яка уникає публічності та гучних презентацій. Втім, вона погодилась поспілкуватися з «Телеграфом».
Як з’ясувалося, Віта закінчила Кременчуцьку художню школу, клас Володимира Терещенка. Володимира Васильовича, його знаменитий шкіряний піджак та феноменальну пам’ять на прізвища учнів знає весь кременчуцький мистецький бомонд. І нам страшенно приємно повідомити, що у вчителя Терещенка виросла така талановита учениця. Особисто нам роботи страшенно сподобались – вони такі драматичні. Хоча й сумні.
Сумно дивитися на портрет дівчини, в серце якої – через відчинену кватирку – летять чорні ворони та інша бридота. Дуже хочеться зачинити і кватирку, і серце – так безпечніше.
Звісно, ми запитали Віту, чому світ викликає у неї такий сум? Дівчина відповіла, що її «дуже засмучує світ, нещирість людей, те, що більшість із них дуже легко зраджують власним цінностям, міняють їх часто і легко...»
Ми засумували разом із художницею, і сумно так запитали, чому виставка має назву «Попіл»? Чий це попіл? Віта ще більше засмутилася від примітивності нашого запитання, і тихо пояснила, що «попіл – це все, що залишилось. Кохання, ілюзії, сподівання – все зникає, вигорає дощенту...» Ми одразу погодились. Таки правда – вигорає все. Але є приємна новина – поки кохання вигорить на попіл, біля цього вогнища можна добре зігрітися. А це вже немало, хіба ні?
.
.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.