Ми з’ясували у начальника ЖЕП „Центральне” Сергія Яроша, що для підвищення якості роботи двірників він щоденно об’їжджає двори. Раз на місяць це робить спеціальна комісія управління житлово-комунального господарства. Є й позапланові перевірки. За словами пана Яроша, складено кілька актів за підсумками перевірок та винесено догани за погану роботу працівникам.
Інших заходів з покращення роботи служби, у зв’язку з підвищенням тарифів начальник ЖЕПу не назвав. Він запевнив, що на згаданий двір йому не скаржилися, але обіцяв особисто побувати там наступного дня. Натомість мешканці будинку кажуть, що телефонували до ЖЕП, коли їх двір не прибирався. Що ж до прибирання під’їздів, то це не входить до переліку послуг, за які ми платимо житлово-комунальній службі, каже комунальник.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.