Подзвонивши, можна прослухати і замовити лінгтон, і ваш мобільник заспіває по-новому, – це найпоширеніший вид послуг. Окрім цього, за допомогою мобільного телефону глядачам пропонують пройти психологічний тест і “дізнатися більше про себе”, замовити гороскоп, погоду і навіть кохання, точніше знайомство “ всліпу”.
“ТелеграфЪ” вирішив скористатися перевагами телемобільного прогресу і пройти по телефону психологічний тест. Згадувати номер не довелося: тільки-но я увімкнула телевізор, у першому ж рекламному блоці мені його нагадали. Кілька гудків... З’єднання – синтетичний дівочий голос привітався і радісно повідомив про те, ще цей дзвінок платний (на скільки платний, я тоді ще не здогадувалася). Далі розпочалося знайомство з “меню”, яке тривало приблизно хвилину. Мені повідомили, що коли я натисну на клавішу з цифрою “5”, то дізнаюся, хто я із казкових героїв, на клавішу “6” – із якої я епохи, і так далі. “Найрозумнішою” виявилася пропозиція пройти тест “Яким видом бізнесу вам варто займатися”, але мені захотілося у казку, і я натиснула на клавішу “5”. Все той же синтетичний дівочий голос, але вже не такий чеканний, як під час проголошення “меню”, задав мені десять запитань на зразок: “Чи подобається вам вранці ваше зображення у дзеркалі?” Варіанти відповідей “так” чи “ні”. Через дві хвилини мені повідомили, що я – Мальвіна, і запропонували пройти ще один тест. Я розчаровано роз’єдналася зі своєю віртуальною співрозмовницею, подивилася у дзеркало (чи не стало волосся блакитним) і вирішила перевірити, скільки мені коштувала ця “мальвінізація”. Цілих ДЕСЯТЬ ГРИВЕНЬ за три хвилини сорок секунд розмови! За ці гроші можна купити жіночий журнал, де, окрім психологічного тесту є ще кілька сторінок моди та пару статей про знаменитостей.
“А ви звертайте увагу не лише на те, про що говорять з екрана телевізора, а й на те, про що мовчать, – заспокоював мене Олександр, менеджер магазину мобільного зв’язку. – Наприкінці кожного із таких рекламних роликів на кілька секунд на екрані з’являється кадр, що повідомляє, скільки коштує це задоволення. Все зроблено так, щоб цей “німий прайс” був максимально непомітним. Якось я записав цю рекламу на відеомагнітофон і в режимі “стопкадру” прочитав: вартість з’єднання 1,6 грн., а кожна хвилина “висіння” на зв’язку – від 2,4 грн. до 3,84 грн. Ми для експерименту замовляли лінгтон. Поки слухаєш мелодії і обираєш, з твого рахунку смокчуть гроші. Ми слухали недовго, зупинилися на четвертій мелодії. Вона обійшлася у вісім гривень. За ці гроші можна з Інтернету скачати 15 мегабайт, а це аж вісімдесят мелодій. Вибирай – досхочу”.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.