– Ми вдома ставили нові двері, – розповідає 26-річна Марина. – Знайомі порадили одного підприємця. Ми до нього звернулися. Він прийшов, поставив двері, ми віддали гроші, а це більше трьох тисяч гривень. Я попрохала у нього візитку, однак він сказав, що при собі зараз не має. Придивившись, помітили, що робота виконана неякісно. Я йому зателефонувала. Але будівельник запропонував мені самостійно залагодити цей дефект. Я пригрозила що звернуся до відділу захисту прав споживачів. Однак він лише посміявся у слухавку, і сказав – а з чим ви туди підете? І дійсно, окрім того, що звати його Сергій та номеру мобільного телефону, у мене нічого немає.
У захисті прав споживачів кажуть – подібні випадки не поодинокі, і людям часто доводиться розплачуватись за те, що не уклали договір із підприємцем на виконання робіт, не взяли квитанцію, віддали передчасно гонорар тощо. Однак зустрічаються і зовсім нестандартні випадки. Нещодавно у відділ захисту прав споживачів, як розповідають там, звернувся чоловік, який сумлінно потурбувався про те, аби укласти угоду із підприємцем, який виконуватиме будівельні роботи. Однак той все одно примудрився його «кинути». Чоловік віддав будівельнику аванс, однак виконаних робіт так і не побачив. Коли ж почали з’ясовувати, виявилось, що підприємця із такими даними взагалі немає. Ідентифікаційного коду, зазначеного на печатці, також не існує. А за адресою, що вказана у договорі, будівельників ніколи не було.
– У подібному випадку ви не зможете самі перевірити дані, зазначені у договорі. Вимагайте від будівельників ліцензію на проведення робіт, прохайте зробити ксерокопію паспорту та ідентифікаційного коду. Однак найнадійніше – не «вестись» на заманливі знижки і віддавати перевагу підприємствам, які вже працюють давно у цій сфері.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.