Як каже Ірина Крівченко, з першого дня роботи комп'ютер почав “глючити” і 8 лютого його здали на гарантійний ремонт назад до магазину. Але ремонт затягнувся більше ніж на місяць – гарантійний термін, передбачений законом. Прохання повернути відремонтований комп’ютер працівники магазину ігнорували. Тоді на початку березня Ірина звернулася зі скаргою до міського відділу захисту прав споживачів. Його керівник Олександр Пушко кілька разів звертався до керівництва магазину з вимогою владнати ситуацію. Проте і ці вимоги керівники магазину проігнорували. Тож, коли до відділу знову надійшла скарга на цей же магазин, в якій також мова йшла про придбання неякісної техніки, Олександр Пушко від умовлянь перейшов до дій.
21 березня представники відділу разом з пресою завітали до магазину. Проведена перевірка виявила безліч порушень. “Ми встановили, що продукція, яка реалізується в магазині, не містить належної для споживача інформації. Відсутнє маркування товару, дата його виготовлення, адреса виробника. На товар відсутні сертифікати”, - каже Олександр Пушко. До речі, на момент перевірки комп’ютер Ірини все ще перебував у ремонті. Сама жінка каже, що тепер забере його додому лише з усіма документами та сертифікатами.
За результатами перевірки на керівництво магазину складено протокол, який вже відправлено на адмінкомісію в обласне управління захисту прав споживачів. В Полтаві, за результатами його розгляду, на керівництво магазину будуть накладені штрафні санкції.
А поміж тим один із постраждалих споживачів вже звернувся до суду. Ірина наразі також готує відповідний позов.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.